ericwiks Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Acer har laget en hybridmaskin av to skjermer. Bærbar med to skjermer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ingen flekker der jo! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor blank touchskjerm :\ Eller kan denne bare være blank kanskje? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hadde den vært matt, måtte den også ha vært i plastikk, noe som igjen betyr resistiv touchskjerm, noe som betyr JALLAJALLAJALLA 1 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Denne er alt i Norge. Vi selger den på butikken hvor jeg jobber, samt at vi har den utstilt Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dette er jo tatt rett fra Star Trek, de har benyttet slikt i nesten alle år. Men huff så tullete. Denne er alt i Norge. Vi selger den på butikken hvor jeg jobber, samt at vi har den utstilt Og du jobber hvor? Endret 6. juni 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sitter webkameraet i tippen av skjermen eller i toppen? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Usikkert når den kommer til Norge? Den er jo her allerede. Prisjakt.no teller 21 butikker som fører denne, og omtrent alle har den på lager. Endret 6. juni 2011 av fUsiOn Lenke til kommentar
Kuro-Arashi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) En jeg kjenner kjøpte denne maskinen for over 1 måned siden på en Expert butikk i Oslo. prisen var vel 12999,- eller noe. tror den måtte spesialbestilles for den lå ikke i det vanlige sortimentet, men Expert kan skaffe den. Denne maskinen er ingen stor nyhet. har lest om den i utenlandske butikker for 3 måneder siden. Endret 6. juni 2011 av Kuro-Arashi Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Denne er alt i Norge. Vi selger den på butikken hvor jeg jobber, samt at vi har den utstilt Og du jobber hvor? Elkjøp Ullevål, Oslo. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Likte Microsoft sitt Courier-konsept bedre.. Men selve ideen om to touchskjermer er bare elsk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Artikkelforfatteren må slutte å være så glad i punktum. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fikk litt lyst på denne, noen jeg kjenner kan nok ikke engang ha den, for da hadde de ikke hatt noe tastatur igjen (de slår i maskinen når de taper i cs... og om de gjør det så er jo kankje skjerm nr.2 knust..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå