Aleks94 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei! I det siste har eg merket pcen har sletet med litt FPS problemer. FØR så var det ikke noe problem og spille av en youtube film, eller noe media på pcen uten "lagg". (Grunnet eg livestreamer/følger guider menst eg spiller). Følgende Spesifikasjoner: AMD Phenom X4 965 prosessor @ 3.40GHz Radeon HD 6850 4gb RAM. 1tb harddisk. I starten av sist uke, ville eg prøve å "Livestreame" når eg spilte, ( hjelper folk ut osv i Starcraft 2). Brukte først X-fire, som var ikke noe problem med, men når eg gikk over til "Own3d", brukte eg et program som heitte Xsplit. Og fpsen sank drastisk, det gikk an å spille. Men var vanskelig til tider som i Black ops/starcraft 2. eg satt meg ned å tenkte på dette, og la merke til 1 ting. Når eg bruker Xfire, har eg ingen media i bakgrunnen, menst med Xsplit har jo man et vindu, for å kunne se om streamen fungerer. Så eg lurte, når eg spiller, og starter opp en video eller noe sånt, legger prosessoren/grafikkortet all "kreftene" på videoen istedet for spillet? (vanskelig og forklare). Er det noe instillinger eg kan gjøre? Dette har egentlig ikke vert noe problem før, men hadde vert supert om noen hadde noe forslag. Gjerne kom med forslag til andre "livestream" sider eg kan bruke, men var veldig fornøyd med Xsplit. Vist eg fjerner alt på maskinen(reboot eller hva det er kalt). Vil dette kanskje hjelpe? Som sagt gjelder dette alt innenfor avspilling av videoer etc. Mvh Aleks! T.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå