Aizen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd der man skrev på spill som ikke ble så polerte men likevel var bra. Kan begynne jeg! Alpha Protocol er et kjempebra spill MEN ble ødelagt pga mangen bugs:( Nå kan du skaffe det for under 100 lappen! det var ikke verdt 500kr når det kom ut MEN 100...LØP Å KJØP! http://www.youtube.com/watch?v=lBiy5hKt-V8 Deadly premonition Dette koster også bare 100kr:D Har fått mangen terningkast 1 men har og fått 6!! er bare på xbox 360 og har fått kultstatus verden over! En av de løneste scenene du finner i spill:P Gidder ikke å gå inn på hva spillene går ut på det har man google til;) Endret 6. juni 2011 av Aizen Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 FIFA 10. Fantastisk spill, men hadde en enorm bug som både gledet og irriterte meg kraftig. Om en plasserte ballen ut i lengste hjørnet hadde keeper alltid store problemer med å redde. Heldigvis har dette blitt endret på FIFA 11 da Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 FIFA 10. Fantastisk spill, men hadde en enorm bug som både gledet og irriterte meg kraftig. Om en plasserte ballen ut i lengste hjørnet hadde keeper alltid store problemer med å redde. Heldigvis har dette blitt endret på FIFA 11 da Fifa 10 er ikke et spill som har blitt oversett da! er jo blant verdens mest populære spillserie:P Passer ikke akuratt inn i denne tråden:P men jaja la gå Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Står vel ikke noe om oversett så vidt jeg kan se, men regnet som dårlig ble det jo aldri, så jeg skjønner poenget ditt. Men du må si deg enig i at det var mektig frustrerende å slippe inn slike mål, men også helt utrolig deilig å score dem Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Står vel ikke noe om oversett så vidt jeg kan se, men regnet som dårlig ble det jo aldri, så jeg skjønner poenget ditt. Men du må si deg enig i at det var mektig frustrerende å slippe inn slike mål, men også helt utrolig deilig å score dem Ja forstår deg godt! Rart det ikke er noen andre som skriver her:P Er jo tross alt kjeeempe mangen "rare" folk som meg så faktisk liker noen diverse spill som har mangen bugs eller har fått dårlig kritikk:D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kane & Lynch 2 er et sånt spill. Det fikk veldig lunkne anmeldelser og de fleste fniser om man nevner det i en samtale. Men sannheten er at jeg koste meg skikkelig med det. Den unike visuelle stilen og den brutalt ærlige fremvisningen av begge karakterene gjorde at jeg digget de timene det tok meg å spille gjennom spillet. Dessverre er det veldig kort, for jeg skulle gjerne skutt flere i det spillet. Jeg betalte bare 200 kroner for det, èn uke etter release. 500 kroner er det ikke verdt, men de 200 har jeg aldri angret på å ha gitt fra meg. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Kane & Lynch 2 er et sånt spill. Det fikk veldig lunkne anmeldelser og de fleste fniser om man nevner det i en samtale. Men sannheten er at jeg koste meg skikkelig med det. Den unike visuelle stilen og den brutalt ærlige fremvisningen av begge karakterene gjorde at jeg digget de timene det tok meg å spille gjennom spillet. Dessverre er det veldig kort, for jeg skulle gjerne skutt flere i det spillet. Jeg betalte bare 200 kroner for det, èn uke etter release. 500 kroner er det ikke verdt, men de 200 har jeg aldri angret på å ha gitt fra meg. Nice! Kanskje jeg kjøper det for 100kr ifra amazon:D Men har hørt rykter om ett "filter" som ødelegger litt mye...er det sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå