RBW Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Klokken 19:00 i kveld braker det løs med Steve Jobs og hele bøtteballetten. Hva lanserer Apple i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Satser på at iOS og iPhone blir avduket, slik at vi slipper alle disse "ryktenyhetene". Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tenker vi får Lion releasedate, og at den er i juni. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tipper vi får se Lion, iOS5 og iCloud. Kanskje ikke så rart med tanke på at det er det apple har gått ut med selv: At the keynote, Apple will unveil its next generation software - Lion, the eighth major release of Mac OS® X; iOS 5, the next version of Apple’s advanced mobile operating system which powers the iPad®, iPhone® and iPod touch®; and iCloud®, Apple’s upcoming cloud services offering. kilde Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke mulig at de kommer til å annonsere en ny mac pro? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei, det er en slik: http://ingeranne.sprayblogg.no/images/epletre_1157639603.jpg med overklokkingsmuligheter og forbedrete tilkoblingsmuligheter Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg håper han annonserer at Mac OS skal kunne kjøres på annet enn "Mac"-hardware, man kan jo drømme. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nevah. Men ikke umulig med ny Macbook Air (lite trolig, da jeg vil ha en og Murphy allerede sitter og ler) eller ny Mac Pro, ja... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som sitter på en link til en live-stream av keynoten i kveld? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg pleier å se på live.twit.tv. Hvis de finner en livestream sender de den, hvis ikke snakker de om smarte ting. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som sitter på en link til en live-stream av keynoten i kveld? Finnes ikke. Apple tillater ingen å streame. Liveblogging finnes derimot. Selv bruker jeg Engadget sin. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Takk, men nå tenkte jeg på selve keynoten. Er det ikke vanlig at den blir sendt live? Ok, takk for svar til deg over. Hvor lenge etter selve eventen er det vanlig at keynoten blir lagt ut? Endret 6. juni 2011 av Anathema Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Apple legger ut sin egen 1-3 timer etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå