coffein Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere enn meg som er frustrert på.... : Kamera uten skikkelig søker? Holde kamera foran ansiktet og forsøke å se en kontrastfattig skjerm i sola? Over et kamera som automatisk starter i super-vidvinkelposisjon? Spesielt det siste punktet, når det blir mer og mer vanlig med tilsv. 25mm vidvinkel på kompaktee, blir det katastrofe når mo og farskal avbilde sine håpenfulle : for det første er de bare noen små prikker i en billedkant, eller om mor og far går tett på så blir bildet helt fortegnet, vakre jenter får helt automatisk potetnese, hender og føtter ser ut til å stamme fra en apekatt..... Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skjønner ikke helt poenget med denne tråden .. Hvis du er misfornøyd med ett produkt - kjøp ett som passer kriteriene dine. Høres ut som du vil ha ett systemkamera. 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere enn meg som er frustrert på.... : -Kamera uten skikkelig søker? Hva behager? Søger de en søger for å søge i? -Holde kamera foran ansiktet og forsøke å se en kontrastfattig skjerm i sola? Nei, jeg ser inn i søkeren. Alle kameraer med en skjerm har dette problemet, det er det samme om skjermen er på et kompakt eller speilreflekskamera. -Over et kamera som automatisk starter i super-vidvinkelposisjon? Oi. Fy. Ja, dette er vanskelig. Jeg har aldri hatt et objektiv der den starter på tele og zoomer inn til vidvinkel, har vi gått glipp av noe? Noen kompaktkameraer lagrer brennvidden som ble brukt sist. -Spesielt det siste punktet, når det blir mer og mer vanlig med tilsv. 25mm vidvinkel på kompaktee, blir det katastrofe når mo og farskal avbilde sine håpenfulle : Etter å ha lest denne tråden ser jeg liten vits i å håpe på noe som helst. for det første er de bare noen små prikker i en billedkant, gå nærmere eller om mor og far går tett på så blir bildet helt fortegnet, gå litt tilbake... ...eller bruk zoom-zoomen på kameraet vakre jenter får helt automatisk potetnese, hender og føtter ser ut til å stamme fra en apekatt..... Alle har forskjellig smak, jeg synes jenter med potetnese er sjarmerende og flotte. Apekatter har jeg ingenting imot. 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fuji X100 starter aldri i supervidvinkel, har en utmerket søker, både kvinner og menn blir uten unntak usannsynlig vakre... -men ville trolig frustrere deg mer enn alle de andre kompaktkameraene tilsammen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå