TST Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Viktig informasjon om cupene i FIFA 11 og Gran Turismo 5. Les hele saken Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er ikke alltid det går å invitere hverandre på FIFA gjennom Head-to-Head. Hvis man møtes i lobby er det lettere å koble opp mot motstander. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er faktisk usikker på om det i det hele tatt er mulig å spille rangerte kamper gjennom "Play a Friend". Tror du må innom en lobby, men kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er faktisk usikker på om det i det hele tatt er mulig å spille rangerte kamper gjennom "Play a Friend". Tror du må innom en lobby, men kan hende jeg tar feil. Det stemmer. Har endret fremgangsmåten nå. Lenke til kommentar
Tharald Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Anbefaler alle å møtes i "Mitt land" Der får du spilt rangert kamper. Lenke til kommentar
Larsi85 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trekningen startet visst 19:00 og ikke 19:15 som annonsert. Da ble jeg akkurat for sen da. Hrmf... Lenke til kommentar
ahmad-madrid Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg kan ikke melde meg her på deres nettside. jeg får feil hvergang jeg trykker på linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå