ericwiks Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Asushar laget en datamaskin som er frekt lik rivalen. – Denneer bedre enn Macbook Air Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kunne i grunn ikke brydd meg mindre om den var like bra eller bedre enn Macbook Air, den kjører fortsatt ikke OS X. Og Hackintosh er en dårlig unnskyldning Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 skinnende utseende. Vet nå ikke helt om jeg synes det er et veldig godt poeng. Skinnende betyr jo gjerne "Du får meg aldri ren og jeg blir fort stygg og full av riper" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Pfft, med Intel-innmat kjører den sannsynligvis noe bedre - Linux - uten problemer. Det begynner å bli noen år siden det var store grunner til å velge OSX. Med Win7 ble jo konkurransen fra den kanten også reell igjen. (På tross av at windows meda-player-funksjonaliteten er dårligere i Win7 enn på andre OS der man kjørr noe annet eenn windows media player til f.eks. nettradio, og at Windows Update har det gøy med å feile en gang i måneden til man kjører du fix it-programmer og sletter en hel haug med filer. Men nå er ikke akkurat OSX problemfritt heller.) Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ein grunn til at macbook air er betre enn asus ux er at....... UX mangler eit lysandes eple på baksida men seriøst, eg har macbook pro og ein stasjoner windows 7 maskin, begge er gode os, osx er betre til å jobbe med, og windows 7 er betre til å game på. slik er det, og slik vill det alltid vere. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har hatt en Air 13" i et par uker nå, med 4GB RAM, i7, 256GB DISK, og kjører boot camp med både OS X og Windows 7. Må si jeg er veldig imponert, er systemutvikler, og tenkte at det kanskje var litt for lite hardware til å støtte en relativt avansert bruker, men den er generelt veldig kjapp, utrolig mobil og ikke minst meget fin å se på. At Asus kommer med noe som teknisk sett er marginalt bedre til høsten, høres kanskje litt sent ut? Tipper Apple vil lansere noe nytt snart også, som i hvert fall er tilsvarende det Asus leverer på skjermoppløsning, og kanskje noe ekstra i tillegg? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Letet etter pris og lansering på 11" utgaven, ironisk nok fant jeg det samme dag som ny Air ble lansert med mye råere skjerm og specs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg