Daniella Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Etter å ha sett på CallNorwegian sitt "lavpris Mobil" fikk jeg inntrykk av at de 10 nummeret som man kan ringe til gratis, faktisk må være CallNorwegian kunde for at det skal gjelde. Finnes det et abonnement med Telenor dekning som har en slik 5 eller 10 nummer gratis funksjon, uavhengig av hvor motparten er kunde? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tror ikke du vil finne noen som har en slik tjeneste hvor det ikke spiller noen rolle hvor motparten er kunde... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nei. Det tviler jeg sterkt på. Edit: I så fall hadde de hatt meg som kunde alerede Endret 6. juni 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Huni Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det nærmeste du kommer er vel Altibox sin Smart famile. Her kan du legge til maks 2 abonnementer som ikke er kunder hos Altibox. Les mer her: http://www.altibox.no/privat/mobil/smart-familie Edit: Altibox bruker Network Norway sitt nett, så i praksis vil du ha samme dekning som Telenor. Endret 6. juni 2011 av Huni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå