Papirkurven Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hei. Har nettopp gått til innkjøp av en Samsung PS59D555 3D-Plasma TV. Det fulgte ikke med noen briller på TVen, så lurer jeg litt på hvilke type briller som passer til denne TVen. Er det forskjell fra brillene som er på LED tv'er? Ser det står f.eks. Passer til D-serien. Er det det jeg må ha? Endret 6. juni 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei. Har nettopp gått til innkjøp av en Samsung PS59D555 3D-Plasma TV. Det fulgte ikke med noen briller på TVen, så lurer jeg litt på hvilke type briller som passer til denne TVen. Er det forskjell fra brillene som er på LED tv'er? Ser det står f.eks. Passer til D-serien. Er det det jeg må ha? Ser ut som alle disse kan brukes, det er såvidt jeg kan se forskjell på 2011 og 2010 brillene så kjøp de nyeste "D" er årets modeller (PS59D555). http://www.samsung.com/no/consumer/tv-home-theatre/tv/accessories/index.idx?pagetype=accsubtype Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Kjøpte meg 2stk. SSG-3300CR/XC fra Ebay. Funket utmerket de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå