Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er forelsket. Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan dette forumet fungerer fordi jeg er ny her. Men jeg er som sagt forelsket, vi er begge 16-17 år, dvs. en mellomting m.t.p. snittet i alderen oss i mellom.

Jeg kjenner hun ikke, det eneste jeg har som utgangspunkt er utseende hennes.

Jeg har et helt ''greit'' utseende. Men er lite likt av de fleste på skolen. Gudene vet hvorfor, kanskje ikke de heller.

Jeg er gutt, hun er jente. Jeg er 16 og et halvt, hun er 16.

Jeg tror det hadde vært lettere om dere skrev opp punkter jeg skal fylle ut, spm. jeg skal svare på. For at dere skal få den informasjonen dere trenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det er vel ganske logisk hva du må gjøre vist det skal bli noe mer en avstandsforelskelse.

Har du en huskeliste fra et forum om hva du skal gjøre i hvilken rekkefølge, er "forholdet" dømt til å gå rett vest.

Lenke til kommentar

Enkleste isbryteren er å gå bort og si hei. Så spørs det om du vil være direkte (spørre henne om å finne på noe, vær fast bestemt på klokkeslett og hvor), eller indirekte (hvor du vil presentere, finne felles emner dere kan snakke om, og lignende).

Har dere noen felles venner dere kan bli kjent igjennom? Festing? Er hun interessert i sport/aktivitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...