Gå til innhold

MW2, Mus og tastatur henger seg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem når jeg spiller Moder Warfare 2. Når jeg er i et spill, både mulitplayer og singelplayer, har musen og tastaturet en tendens til å bare slutte å kommunisere med pc-en. I et halvt sekund av gangen reagerer ikke spillet uansett hvilken tast jeg trykker på, om jeg klikker med musen, eller om jeg beveger musen. Jeg har lest litt på forskjellige forum om folk som har lignende problemer, men jeg finner ingen som er identiske. Jeg har reinstallert Steam og MW2. Jeg har også reinstallert og oppdatert driverne til musa og tastaturet.

Bruker Logitech MK700 (et sett med bluetooth-tastatur og mus)

Ellers har pcn en i5-prosessor, HD5650 og 4gb ram, så speksene skal det ikke være noe galt med. Opplever heller aldri dårlig FPS, selv med høyere instillninger enn det jeg bruker nå.

Problemet oppstår til tider annet hvert sekund. Andre ganger går det helt fint.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

(et sett med bluetooth-tastatur og mus)

Bluetooth er nok problemet her, kan være en mottakeren sliter med å prosessere all informasjon fra både mus og tastatur, og kobler ut kjapt.

Lenke til kommentar

(et sett med bluetooth-tastatur og mus)

Bluetooth er nok problemet her, kan være en mottakeren sliter med å prosessere all informasjon fra både mus og tastatur, og kobler ut kjapt.

Fungerer fint i alle andre spill. Kan det være noe spesielt med MW2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...