Killswitch Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er jo det som er tilfellet så langt... Alle vernepliktige har jo til en viss grad tilgang til personlig våpen, noen har tilgang til mer. Åpen gruppe over alle disse - liste over folk med våpentilgang. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det var vel en lukket gruppe som det var snakk om her? Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har heller ikkje fått noe brev fra utvalgt.no, hadde egentlig håpet på å stifte noen bekjentskaper før eg reiste inn, menmen, er over gjennomsnittlig sosial av meg, så regner med at det går fint likevel! Noen som har lyst til å ta ansvar og lage en fbgruppe? http://www.facebook.com/groups/224673110920009/ Herlig! Eg har sendt forespørel om å få bli med no, du må bare godta meg hva skjedde med denne gruppa? -.- Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Killswitch skremte vel hu... Lenke til kommentar
Braseth Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Haha, ja han gjorde vel det Endret 28. september 2011 av Susanne92 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har visst den effekten på folk... Men var nå ment som et godt tips, da det faktisk er noe befal ikke er glade for. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Befal er ikke glad i noe. Som sagt er det mulig å lage en lukket gruppe, som dere allerede gjorde! Lag den på nytt. La den forbli lukka hvor det må spørres om å bli medlem. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Spørs på befalet, snakker støtt og stadig med min gamle VK selv om det er godt over et år siden jeg dimma fra førstegangstjenesten. Anyways, en helt lukket gruppe funker helt sikkert, behøver ikke å kalle den "vi som skal i garden" eller. Bare et tips:) Endret 27. september 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Laget en ny gruppe. Om befalet ber meg om å fjerne den skal eg heller gjøre det. Direkte link til gruppen Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg har de siste dagene slåss verbalt og fysisk med befaler og sesjonsleger i drømmene mine, noe som ikke er noe godt tegn. Jeg gleder emg veldig, men er også litte grann bekymra også. Jeg er ikke den største personen i verden, hverken høydemessig eller vektmessig og det har plaga meg siden sesjonen. Jeg var i overkant tynn en stund og på sesjon var de litt tvilene i ta meg videre, men siden jeg trener aktivt og er jeger mesteparten av høsten tok de meg videre. Jeg er vel 181 høy og veier 59,5 kilo (undervektig) med 18,29 i BMI. Spørsmålet jeg reiser er jo: Blir jeg sendt hjem fordi jeg jeg ikke er akkurat 18,5 som betegnes som normalvekt? Har jobba så hælvetes hardt for å skaffe meg de ekstra kiloene før innrykket og vil være sykt skuffa om en opsternazi befalselev sender meg hjem på grått papir på tirsdag BTW, joina gruppa Gahl, får godta når du ser det Endret 29. september 2011 av *meep*meep* Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Du er addet Spre ordet om gruppen om dere vet om flere folk som skal inn! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har de siste dagene slåss verbalt og fysisk med befaler og sesjonsleger i drømmene mine, noe som ikke er noe godt tegn. Jeg gleder emg veldig, men er også litte grann bekymra også. Jeg er ikke den største personen i verden, hverken høydemessig eller vektmessig og det har plaga meg siden sesjonen. Jeg var i overkant tynn en stund og på sesjon var de litt tvilene i ta meg videre, men siden jeg trener aktivt og er jeger mesteparten av høsten tok de meg videre. Jeg er vel 181 høy og veier 59,5 kilo (undervektig) med 18,29 i BMI. Spørsmålet jeg reiser er jo: Blir jeg sendt hjem fordi jeg jeg ikke er akkurat 18,5 som betegnes som normalvekt? Har jobba så hælvetes hardt for å skaffe meg de ekstra kiloene før innrykket og vil være sykt skuffa om en opsternazi befalselev sender meg hjem på grått papir på tirsdag BTW, joina gruppa Gahl, får godta når du ser det Hvis du er innafor grensa sender de deg ikke hjem. Men du er gira på å bli? Var jeg også, redd for å bli sendt hjem pga brekt bein og arm tidligere, men var selvfølgelig ikke noe stress. Bare husk på dette; mekk deg en god stilling, er du geværmann osv. hater du 80% av tida. Mekker du deg en annen stilling i f.eks KP5, hater du bare 50% av tida. Gode odds! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er blodig gira for å bli! Jeg har jobba fra dag en etter sesjon for å nå målet(faen ta høy forbrenning!) og kommer til å gjøre alt for å bli. Har hørt at god instilling og ydmykhet er et must om man virkelig ønsker en god stilling. Jeg har ikke takket ja til noe jeg ikke vil, for å si det sånn. Sesjonslegen som jeg hadde på sesjon sa til meg "Du er hva forsvaret trenger, en motivert gutt og bra fysikk. Om en eller annen gjøk på Terningmoen mener noe annet, ring meg og jeg fikser dette!" Så får ete mat som fy og ta noen gode økter de nærmeste dagene, så kanskje jeg bikker 60 på tirsdag! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 King! Søk på stillinger som gir deg mye ansvar sjøl, og du får det jævlig bra Lykke til! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 King! Søk på stillinger som gir deg mye ansvar sjøl, og du får det jævlig bra Lykke til! Det skal jeg pokkern meg gjøre! Fortsatt nervøs med det faens BMI-hysteriet som hue mitt har hengt seg oppi, men det ordnær seg sikkert xP Lenke til kommentar
Sierra149 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ikke bry deg om at du er et par tideler under det som er ansett som normalt. I ditt tilfelle er det helt irrelevant om din BMI er på 18,3 eller 19. Befalet har uansett ikke noe de skulle ha sagt, den eneste som kan ha noe å si er legen ved innrykksdagen. Noe han/hun selvsagt ikke kommer til å si noe på. Greit, hadde din BMI vært på 15-16 så kunne jeg sett problemet, men din BMI-verdi er da slett ikke unormal, og en fullstensig uviktig detalj som ikke har noen innvirkning på om du blir en god soldat eller ikke. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke bry deg om at du er et par tideler under det som er ansett som normalt. I ditt tilfelle er det helt irrelevant om din BMI er på 18,3 eller 19. Befalet har uansett ikke noe de skulle ha sagt, den eneste som kan ha noe å si er legen ved innrykksdagen. Noe han/hun selvsagt ikke kommer til å si noe på. Greit, hadde din BMI vært på 15-16 så kunne jeg sett problemet, men din BMI-verdi er da slett ikke unormal, og en fullstensig uviktig detalj som ikke har noen innvirkning på om du blir en god soldat eller ikke. Dette beroliger meg noget, så regner med at det ikke skal være noe problem! Dette visste jeg faktisk ikke, så takk for at du opplyste med om dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå