Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva tenker du om hedge funds?

Payung

Anbefalte innlegg

Hedge funds har fått en del oppmerksomhet gjennom media til tider og blitt stemplet i media som noe lugubert (i mangel på bedre ord).

Hedge funds krever ofte veldig høye investeringer, med høye provisjoner til forvalteren og prestasjonene blant hegde funds er godt og blandet på lik linje med vanlige fond.

Jeg kan ikke si at jeg deler medias synspunkt om at man bør holde seg unna hedge funds.

Hva tenker folk her inne om hegde funds? Hvilken betydning mener du hedge funds har på voksende markeder?

Endret av Payung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig skrevet fra min side. Det jeg mente å si var at jeg ikke deler medias oppfatning om at hedge funds er noe man bør holde seg unna. Karakteristikkene med høye investeringer og høye provisjoner til forvalteren bestrider jeg ikke.

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Tja, men det er jo også noe i at de hedgefond som slipper inn alle som kommer med noen titusenlapper historisk ikke har gjort det særlig bra. Hedgefond kan være så mangt, å gi en i utgangspunktet middelmådig forvalter ekstra vide fullmakter er ingen god oppskrift på lønnsomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...