Gå til innhold

kurderne

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har ikke sååååå jævli mye tid til å skrive, men dere, hvorfor hjalp ikke usa kurderne?

og FN var ikke så mye hjelp nei.....

hvorfor brydde ingen seg om kurderne??

Jeg tenker på en ting: Da en gammel kurder roper når barnet hans blir drept i halabja 1988: gud, gud, hva har du gjort???

stakkars gud, som fikk skylden de første dagene!!!

Jeg har en melding til dere som demonstrerte mot krigen mot irak:

SLEIK MEG FOR NOEN DUSTER!!!! LENGE LEVE THE HERO OF PEASE: GEORG BUSH OG TONY BLAIR!!!!!

I LOVE USA OG GB!!!!!!!

SKal jeg si dere en krigsforbrytere??????

images?q=tbn:na5pA8VfTAAC:www.hermes-

bush.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Først "rakker du ned" på USA, så sier du at du elsker george bush? Hvilken del var ironi? hvis en av delene i det hele tatt var det..

Btw, george bush (<-- ja, fyren er ikke verdt store bokstaver i navnet) er en selvdiggende, IQ-løs, idiot :grumpy:

Lenke til kommentar
Btw, george bush (<-- ja, fyren er ikke verdt store bokstaver i navnet) er en selvdiggende, IQ-løs, idiot

Dette kaller jeg useriøst personangrep fra ytre venstre. Hva Bush den 2. har med kurdere å gjøre er en annen sak, men det var ikke jeg som limte bilder av han utover denne tråden.

Lenke til kommentar
Dette kaller jeg useriøst personangrep fra ytre venstre.
Hva har det med venstresiden å gjøre? Bare fordi folk hiver seg på hypen og hater Bush og Amerika, betyr ikke at de har tatt et standpunkt til hvilke side av politikkens akse de er på... Det useriøse innlegget der har ingenting med politikk å gjøre, og jeg ber om at en moderator stenger / sletter tråden.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...