Oskov Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei! For kort tid siden krasja dataen min, og jeg fikk ny harddisk og gikk over til trådløst nettverkskort. Kanskje også en masse annet ble endret, men jeg har ikke peiling. Uansett, etter reparasjonen har WoW begynt å lagge, og datamaskinsymbolet i spillet er ofte rødt/gult. Dette er det jeg fant under enhetsbehandling - nettverkskort: Linksys WMP600N Wireless-N PCI Adapter with Dual-Band Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC Er dette grunnen til at spillet lagger? Og om det er det; er det noe jeg kan gjøre som ikke innebærer nytt bytte av nettverkskort (har vært nok nedetid på dataen i det siste...)? Om dette ikke er grunnen, hva kan det da være? Har helt slutta med dungeons pga. dette, og det syns jeg er dumt siden det var en stor del av spillet for meg, og en velkommen avkobling fra questing. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Enkleste måten å finne ut av dette er å koble med ledning og se om det blir noen forskjell. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ok. Men bruker man ikke samme nettverkskortet okke som? Er helt blank på sånt.... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ifølge posten din har du et Realtek Fast Ethernet nettverkskort. Dette kan gjerne være innebygd i hovedkortet. Test med ledning og se om det funker bedre. Generelt er trådløse signaler langt lettere å forstyrre enn signaler i en isolert kabel, og vil dermed ha større risiko for pakketap m.m. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ok, takk for svar (igjen). Da skal jeg teste ut med kabel; savner dungeons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå