jeeee Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvordan kan jeg gjøre facebookprofilen min privat for noen i vennelista mi uten å slette de? De skal altså fortsatt være min venn på facebook og finnes i vennelista mi der, men jeg skal gjøre slik at de ikke får se bilder jeg er tagget på eller se hvem som er i vennelista mi, og ikke se noen aktivitet fra meg og wallen min hva jeg har skrevet eller hva andre har skrevet til meg. De skal altså være min venn på facebook, uten å kunne se stort. Denne personen kan se at jeg er pålogget, det gjør ikke noe. Hvordan fikser jeg dette? Nå har jeg alle i vennelista mi som vanlig, så alle vennene mine kan se alt. Er kun denne ene vennen som ikke skal se noe. Hva skal jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "Account > Pricay Settings > Custom / Customize Settings" Derfra sier det egentlig seg selv. På høgresiden hvor det står "Friends Only" trykker du, går ned på "Customize" og skriver inn navnet på de du vil ikke skal se ting du ikke vil la dem se. Lenge siden jeg gjorde det, men er vel ikke kommet så veldig mange forandringer. Store deler av familien min kan f. eks ikke se bilder av meg eller se hva andre skriver på wallen min. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Der var det ja. Må jeg da skrive inn denne personen i "hide this from this people"? Så må jeg skrive inn navnet dems på hver ting, slik som se bilder, se wallen, poster av meg osv? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, da skriver du inn navnet på de du ikke vil la se noen slike ting. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Med det samme.. Når noen har lakt meg til som venn, kan jeg da velge at denne personen ikke skal se noe av dette før jeg godtar dem som venn? Eller må jeg godta dem først, og så forte meg å gjøre så de ikke kan se ditt og datt, og bare satse på at jeg rekker det før de ser noe? Lenke til kommentar
lubblubb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva er vitsen med og ha venner om de ikke får se noe av aktiviteten din...? Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Er ikke alt alle sammen trenger å se Lenke til kommentar
lubblubb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da er de vel ikke verd og ha på vennelisten din heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå