Øystein.F. Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ei intens veke med nye, fantastiske spel står for tur. Les hele saken Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gleder meg til å se hva som er ute på E3 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flott blogg! Dere får stå på videre Lenke til kommentar
Anders Andersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heldig dere er! Skulle ønske jeg også kunne være der Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Herlig Sett opp telt utenfor BF3 buuten plz. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper dere besøker wargaming sin stand. Stemmer det at de har med en Hetzer i forbindelse med World of Tanks stand? Bilder? Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tar det forutsigbare valget og foreslår dere holder et øye med Bethesda for Skyrim sin del om dere så må ta stein-saks-papir og rive ut øyet av taperen og teipe det fast i booten deres. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tar det forutsigbare valget og foreslår dere holder et øye med Bethesda for Skyrim sin del om dere så må ta stein-saks-papir og rive ut øyet av taperen og teipe det fast i booten deres. En impromptu tremannsteater-tolkning av plottet i Thief høres ikke dumt ut, nei. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) hardkjerne: Wargaming.net har faktisk med hele tre stridsvogner nedover. Vi har en avtale med dem, og jeg skal forsøke å få tatt bilder ghost_ronin: Skyrim er den første avtalen jeg har i morgen, så det er ingenting å frykte Endret 6. juni 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 hardkjerne: Wargaming.net har faktisk med hele tre stridsvogner nedover. Vi har en avtale med dem, og jeg skal forsøke å få tatt bilder NICE! Ryktes at de to andre er en Sherman og en T34-85. Gleder meg til å se bilder (kanskje video?) fra dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå