Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Forelskelse utløst av en drøm..

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

For noen netter siden drømte jeg om en smellvakker jente (tror jeg..) som jeg ble i drømmen ganske intim med. Vi kysset og hun satt på fanget mitt (og omvendt.. dette skal ikke være morsomt men det var en drøm)

Da jeg våknet var jeg passe forvirret og litt lei meg.

Jeg har ikke alltid vert av den typen som forelsker seg og slikt, men etter den drømmen har jeg virkelig sett over hvor vakre jenter faktisk er. Jeg har tenkt mye på dette og kommet fram til at jeg mangler noen i livet mitt.

Før denne drømmen hadde jeg ofte små-crush på jenter i alle aldre. Ca. 1 hver 2 år, men det har aldri blitt noe ut av det.

Nå er jeg bare passe forvirret. Ser jeg en jente med vakkert smil og søt nese, kribler det veldig i kroppen.

Jeg har aldri vert borti dette før. Forelsket i ingen verdens ting. Det er akkutat som når man. er forelsket er det ingenting som er vakrere en hun man er forelsket i, bare at jeg ikke er forelsket i noen.

Hvis noe forstår hva jeg mener..

Jeg orker ikke gå rundt med denne følelsen av nonsense, tomhet og forelskelse mye lenger.

Jeg hadde forstått det hvis det var noen jeg likte. Jeg er flink til å ta det opp med vedkommene uten å virke trengene eller creepy, men det er jo ingen der.

Noen som har noe innspill?

Edit: Ikke alle aldre.. jevnaldrige.

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt sånne drømmer et par ganger. Det er dritt kjipt å våkne og finne ut at det bare var en drøm. Har hatt det om ekser, random jenter jeg kjenner, og jenter jeg aldri har sett. Man våkner alltid og er litt småforelsket/tenker på den personen resten av dagen. Tror det er ganske normalt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...