Gå til innhold

Magnetiske armbånd


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter magnetiske armbånd til herre. Armbånd som består av kuler, staver osv som sitter sammen rundt håndleddet ved hjelp av magnetisme. Har søkt en del på nettet, men virker ikke som det noen norske sider som leverer dette. Er det noen her som har erfaring, og som gjerne vil hjelpe meg i å finne en nettside de har dette? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er på utkikk etter magnetiske armbånd til herre. Armbånd som består av kuler, staver osv som sitter sammen rundt håndleddet ved hjelp av magnetisme. Har søkt en del på nettet, men virker ikke som det noen norske sider som leverer dette. Er det noen her som har erfaring, og som gjerne vil hjelpe meg i å finne en nettside de har dette? :)

 

Har du sett på --> www.magnethelse.no?

 

Med vennlig hilsen,

Geir A Larsen

Lenke til kommentar
"Hei. Takk for et supert produkt! Veldig fornøyd med mitt forrige armbånd. Hatt en positiv virkning på mine muskelplager. Armbåndet har jeg gitt til min mor, ønsker derfor å bestille meg et par nye. "[/Quote]

Hahahhahhaha, kan ikke skjønne at folk er så vanvittig dumme

Lenke til kommentar

«Dom som seier at andre er domme, dom er domme dom.»

 

;)

 

Jeg vet ikke om intelligens har noe med saken å gjøre. Placeboeffekten er godt dokumentert innen legevitenskapen og utnyttes også til det fulle, uten at intelligens blir tatt frem som en faktor. Å bli kvitt hodepinen ved å spise en sukkerpille fremstår i utgangspunktet ikke som spesielt mye smartere enn å bli kvitt skulderplagene ved å gå med et magnetarmbånd, men hvorfor kritisere noe som fungerer?

 

Hvis jeg fikk vite at pillene legen hadde skrevet ut til meg var sukkerpiller, ville jeg blitt mer irritert over at denne vissheten fjernet virkningen enn at legen hadde «lurt» meg for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at placeboeffekt har noe med intelligens å gjøre, jeg sier at for at det skal være en placeboeffekt må man tro at det skal fungere, og for å tro at magnetarmbånd skal fungere må man være, vel.. litt godtroende, for å si det på en hyggelig måte. Det er ikke akkurat sånn at det er legen din som anbefaler det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...