sameoldwall Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Jeg har et problem som jeg ikke vet hvordan man fikser... litt flaut å inrømme ... Men jeg har gjort slik at det er en kode du må taste inn for å kunne åpne ipoden... og jeg har glemt den koden..... er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Jeg har et problem som jeg ikke vet hvordan man fikser... litt flaut å inrømme ... Men jeg har gjort slik at det er en kode du må taste inn for å kunne åpne ipoden... og jeg har glemt den koden..... er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? mener at hvis du kobler den til pcen og starter opp itunes så kan du resette pin koden der evt bare koble den til pcen starte itunes, koble den fra igjen og prøv på nytt om pin fortsatt er der Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Desverre ingen annen utvei enn å ta en restore av ipod'n. Håper du har tatt backup/synkronisert det meste av innholdet på den. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå