morgan_kane Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, jeg har snart eksamen i matematikk og i den sammenheng vil jeg laste ned alle forelesingsnotatene til læreren. Hvordan kan jeg gjøre dette enklest mulig? Tenkter på å få ned hele nettsida hans. Vi har lov til å ta med alle hjelpemidler og det er vanlig at studenter tar med seg disste notatene til eksamen fordi de er så detaljerte. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 I just say: http://www.google.no/search?q=download+webpage&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Prøv heller denne formelsamlingen for alle mattetypene for VGS. Er en veldig god formelsamling med forklaring på det meste.. Edit: I selve formelsamlingen er det tekstforklaring på alt fra funksjons drøfting til eksempeloppgave på polynomdivisjon.. Endret 5. juni 2011 av ole_marius Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har gode erfaringer med fullstendige nedlastinger av sider med HTTrack, dog du burde heller ha tatt notater med detaljer på høyde med lærerens gjennom kurset. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) I just say: http://www.google.no/search?q=download+webpage&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Vil helst ha folk som har erfaringer med slike programmer til å anbefale meg noe Prøv heller denne formelsamlingen for alle mattetypene for VGS. Er en veldig god formelsamling med forklaring på det meste.. Edit: I selve formelsamlingen er det tekstforklaring på alt fra funksjons drøfting til eksempeloppgave på polynomdivisjon.. Er nok universitetsnivå, så tviler på at det der blir til hjelp. Har gode erfaringer med fullstendige nedlastinger av sider med HTTrack, dog du burde heller ha tatt notater med detaljer på høyde med lærerens gjennom kurset. Har notater selv, men de er i skrivebøker og er lite oversiktlige. Med å ha de på PCen kan jeg søke opp problemstillinger som jeg sliter med Endret 5. juni 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Boka er for mattefagene for videregående, 1T, 2T, 1P, 2P, S1, S2, R1, R2 og X. Siden det står alle hjelpemidler ville jeg ha tatt med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå