Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montering av audistil led lys i lykta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha et bra tragisk liv når du må gå på internett å være nedlatende mot andre. Skal dog ikke synke ned på ditt nivå å legge ut om hva jeg syntes om deg.. :) Vil bare be deg se til helvette å drite i å komme med slike unødvendige kommentarer, da du faktisk ikke er morsom (Nei, du er ikke det.) men kun irriterende. OK?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Putt lyktene i stekeovenen på så mange grader at limet langs glasset blir mykt... derettter skjærer du forsiktig opp limet med en stanley, eller bruker en fiskesen til å dra gjennom limet.

Når du skal ha de sammen igjen, så bruker du bare lim :p

Forresten så er det grusomt stygt... :)

Lenke til kommentar

Du må ha et bra tragisk liv når du må gå på internett å være nedlatende mot andre. Skal dog ikke synke ned på ditt nivå å legge ut om hva jeg syntes om deg.. :) Vil bare be deg se til helvette å drite i å komme med slike unødvendige kommentarer, da du faktisk ikke er morsom (Nei, du er ikke det.) men kun irriterende. OK?

Ja, å slenge litt med leppa på internett til folk som fortjener det er synonymt med at man har et tragisk liv. Jeg har ingen venner, jeg har dårlig råd og gråter meg i søvn hver natt, men det står vel i klartekst fordi jeg ikke liker "devil-eyes" på en jallabil fra 90-tallet.

HEI! Du kjører en HYUNDAI! Ikke en Audi. Bruk huet.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke spurt om din mening.. :)

Er :) ikke :) diskusjonsforum :) fantastisk? :) Da :) kan :) du :):) meningene :) til :) mange :) personer. :)

Ser av bildene du tidligere har lagt ut at du allerede er på god vei til å gjøre bilen din griseharry, så kjør på med disse lyktene dine. Blir sikkert råflott.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Hei, spurte ikke om din mening. Vennligst fløtt dæ. Takk:)

Du har faktisk bedt om bl.a. "Kent Touch This" sin mening ved å poste her på forumet. De modifikasjoner du forsøker deg på kan medføre at bilen blir plukket ut i neste tekniske kontroll, evt at den ikke blir godkjent ved neste periodiske kjøretøy kontroll (EU-kontroll).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...