knut-eirik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hei. Har følgende problem. HK lyser på cpu feil, så resetter jeg bios/cmos og så starter den, tempraturer og spenninger er ok. Får til å starte windows så lang alt ok. Så slår jeg den av og så når jeg sa starter den på nytt så lyser hk på cpu led som indikerer feil på cpu. Noen ider? HK er AsusP8P67 evo og cpu er core i7 2600k. Endret 5. juni 2011 av teknikeren Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei. Har følgende problem. HK lyser på cpu feil, så resetter jeg bios/cmos og så starter den, tempraturer og spenninger er ok. Får til å starte windows så lang alt ok. Så slår jeg den av og så når jeg sa starter den på nytt så lyser hk på cpu led som indikerer feil på cpu. Noen ider? HK er AsusP8P67 evo og cpu er core i7 2600k. muligheter for å se varme på cpu / hovedkort i bios e.l ? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 muligheter for å se varme på cpu / hovedkort i bios e.l ? Jepp. ligger på 39 og går til 43 under instalasjon av windows, pc manglet win* fil og måtte repparere os etter første tilfelle. Rart at den har virket en uke så skjer dette..? Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Ganske stor mulighet for at CPU vifta ikke er riktig montert, eller har bare "glidd" litt ut av leddet. Prøv og se om den er festet skikkelig, og om ikke frysepastaen er tørket inn. Håper dette vil hjelpe. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Ganske stor mulighet for at CPU vifta ikke er riktig montert, eller har bare "glidd" litt ut av leddet. Prøv og se om den er festet skikkelig, og om ikke frysepastaen er tørket inn. Håper dette vil hjelpe. Har montert corsair H60 vannkjøling, denne sitter som et skudd, første jeg sjekket. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hei! Ganske stor mulighet for at CPU vifta ikke er riktig montert, eller har bare "glidd" litt ut av leddet. Prøv og se om den er festet skikkelig, og om ikke frysepastaen er tørket inn. Håper dette vil hjelpe. Har montert corsair H60 vannkjøling, denne sitter som et skudd, første jeg sjekket. Hei! Du sier at alt virker ok når du har resatt bios? Har du prøvd å velge default for bios? Vennligst BmOnline Endret 7. juni 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hei! Ganske stor mulighet for at CPU vifta ikke er riktig montert, eller har bare "glidd" litt ut av leddet. Prøv og se om den er festet skikkelig, og om ikke frysepastaen er tørket inn. Håper dette vil hjelpe. Har montert corsair H60 vannkjøling, denne sitter som et skudd, første jeg sjekket. Hei! Du sier at alt virker ok når du har resatt bios? Har du prøvd å velge default for bios? Vennligst BmOnline PSU som hadde en snikende feil, byttet ut psu og alt ok. Hadde testet med en anen psu også men den var å lit luguber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå