boob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) a Endret 7. november 2013 av boob 1 Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg vil bare kommentere at når du skriver et blogginnlegg fra Sverige som dokumenterer nasjonens uholdbare situasjon dokumenterer og dokumenterer fru. blom eks du henter dine tall fra denne vedkommendes blogg, han/hun henter sine tall fra en annen blogg som denne første bloggeren så påstår er hentet fra svenskenes statisktisk sentralbyrå, uten en eneste direkte link til SCB sine tall på noen av disse bloggene så at tallene faktisk stemmer er jo i utgangspunktet mindre sannsynlig du skriver her at de har økt med 500 000! innvandrere, tallet som vises på siden er 439 675 du runder dermed oppover på et tall som normalt skulle bli rundet nedover til nærmeste 100 og samtidig runder du ned tallet 35107 svensker for å få det til å virke mindre enn det faktisk er. Dette for å skape en annen oppfattning enn det som er realiteten nå kan jeg ikke si at du vrir og vender på fakta, da disse bloggene ikke er å regne som fakta men kort og godt: tallet 439 675 er nærmere 400 000 enn 500 000 tallet 35 107 er næmere 40 000 enn 30 000 men utover det kan jeg godt si meg enig i problemstillingen, man ser jo at dette skjer i norge også så det er ikke noe unikt for sverige for å si det sånn Har også vært ganske mye i Sõdertelje som blir nevnt i bloggen som en av versting stedene, og jeg ser problemene de har der også Endret 5. juni 2011 av tohenrik 3 Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Applaus for nok en kritisk tenker! Kildebruken er nærmest rørende. Endret 5. juni 2011 av Dr. Professor Lenke til kommentar
boob Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg tok bare det jeg husket etter å ha lest gjennom, beklager unøyaktigheten - det er rettet opp i nå. Poenget mitt burde uansett være krystallklart. Forøvrig var ikke det en kilde for å dokumentere påstandene mine, innser at jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg har redigert det dere påpeker og lagt ved flere kilder, selvom en skulle tro at dette ikke var ny kost for noen. Endret 5. juni 2011 av boob 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sammen med denne dystre statistikken, troner sverige nesten øverst på voldtektsstatistikken. Sammenlignbare land finner vi i vest-Afrika. Land som svenskene overhodet ikke burde sammenlignes med. Om enn ikke like ekstremt ser vi den samme trenden over hele Europa. Hva slags konsekvenser vil denne utviklingen ha for framtidens Europa? Holder jo ikke mål det du påstår eller konkluderer. I følge tabellen ligger Island med omtent 0 innvandring, over Norge/Danmark. Også Finland med lavere innvandring, ligger høyere Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hva slags konsekvenser vil denne utviklingen ha for framtidens Europa? Jeg tipper at fremtidens Europa kommer til å være veldig splittet innad i nasjonene grunnet alle de ulike rasene og kulturene, noe vi europeere historisk sett ikke er vandt med. Vi har for det meste levd i områder som har vært temmelig homogene både etnisk og kulturelt sett, og dette har alltid vært noe som har bundet oss sterkt sammen, enten vi snakker om nasjonal samhørighet eller samhørighet i mindre distrikter. Jeg tror at økende vekst i de fremmedetniske befolkningsgruppene i Europa i fremtiden vil føre til at motsetningene og våre stammeinstinkter bare blir sterkere. Flere og flere etniske europeere kommer til å forlate storbyene om de har muligheten, da vi allerede kommer til å være en etnisk minoritet i mange av disse områdene. "Hvit flykt" er et velkjent fenomen. Etterhvert kommer flere og flere av oss til å ønske å rømme vekk fra hele det "multikulturelle" samfunnet; vi kommer til å ville bryte ut og opprette egne, adskilte territorier viet til etniske europeere med liknende kultur. Om vi ikke får inngitt dette kravet, kommer det verste scenariet i Europa til å være borgerkrig. Jeg tror dette scenariet ganske sikkert kommer til å skje i flere ulike deler av Europa sett at videre masseinnvandring og multikulturaliseringen av våre nasjoner fortsetter. Det blodsbåndet som binder sammen to individer som stammer fra det samme gamle folkeslaget og ergo deler årtusener av felles historie er ikke noe som kommer til å forsvinne, uansett hvor mye globalistisk propaganda vi blir utsatt for. Denne felles identiteten er noe som bare ikke kan bli erstattet av multikulturalismen; det er umulig! Mange av oss kommer til å gi oss hen til den nye, artifisielle, globalistiske identiteten, men andre grupperinger kommer til å slåss tilbake for å gjenopprette egne, suverene nasjoner for våre folk og våre kulturer. Endret 6. juni 2011 av Wyrd Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jag ser huru hatet ökas. Inget tvivel finnes i mitt sinne, när jag förutsäger det slutgiltiga raskriget. Det första land uti vilket raskriget komme härja, är sannerligen skånelandet. Stockholmarnas mångkulturs"paradis" skall raseras, och förrädarnas blod skall spillas uppå nordanlandets heliga mark! Framgent kommer riket vara delat, och det till det bättre. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har en artikkel her fra vg 2006, tallene i dag er lagt mer skremmende. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=117000 Fem prosent av befolkningen har utenlandsk statsborgerskap. Men nesten 20 prosent av fangene i norske fengsler er utlendinger. 95% av Norge er norsk, 80% av fengselsbefolkningen er Norsk. 5% av Norge er ikke-norsk, 20% av fengselsbefolkningen er ikke-norsk Altså, dersom du har en innvandrer, og en innvandrer, er sannsynligheten 152% høyere at innvandreren er kriminell. 152% er ikke en marginal andel, tallene taler for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fem prosent av befolkningen har utenlandsk statsborgerskap. Men nesten 20 prosent av fangene i norske fengsler er utlendinger. Hvordan definerer man "utlendinger" her? Utenlandsk opprinnelse, eller utenlandsk statsborgerskap? Dersom man ikke klargjør dette vil ikke tallene være direkte sammenlignbare. Jeg påstår forsøk på villedende statistikk fra VG. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Fem prosent av befolkningen har utenlandsk statsborgerskap. Men nesten 20 prosent av fangene i norske fengsler er utlendinger. Hvordan definerer man "utlendinger" her? Utenlandsk opprinnelse, eller utenlandsk statsborgerskap? Dersom man ikke klargjør dette vil ikke tallene være direkte sammenlignbare. Jeg påstår forsøk på villedende statistikk fra VG. Dersom du leser artikkelen vil den henvise til "ikke-enda landsborgere", noe som kan dekke asyl-søkere og andre innvandrere. Du kan påstå villende statistikk så mye du vil, men dersom du ser på norsk fengsel-etnisitet kontra etnisitet på landsbasis, er tallene klare. I usa er saken enda klarere (bruker USA som et eksempel da de er sabla god til å offentliggjøre statistikk) The racial composition of the US population as of 2008 was 79.79% White American (65.60% non-Hispanic and 14.19% Hispanic), 12.84% African American (12.22% non-Hispanic and 0.62% Hispanic) A United States Department of Justice report which surveyed homicide statistics between 1974 and 2004 stated that of the crimes surveyed, 52.2% of the offenders were Black, 45.8% were White, and 2% were Other Races. http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_crime_in_the_United_States 12.8% er svarte, men av kriminelle er 52.2% svarte. Det er som sagt ikke marginalt, og en diskusjon er ute av tema. Endret 8. juni 2011 av Notelitten 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er essensielt å spørre seg selv hvorfor man har innvandrere. For dette er mennesker fra andre kulturer og verdensdeler som rent genetisk og etnisk ikke har en rasjonell grunn til å oppholde seg i Skandinavia i utgangspunktet. Men grunnen til at de er her, er primært uro og konflikter i eget land, eller et høyere lønnsnivå (i mye større grad polske og balkanske argumenter). I flere av disse konfliktene er skandinaviske land i stor eller liten grad involverte, og "påtvinger" følgelig en stor emigrasjon fra for eksempel Afghanistan. Samtidig er det ofte slik at fremmedfrykt skaper sosiale avvik i form av innvandrerungdom. Hva gjøres med disse? Vi er ikke veldig sosialdarwinistiske eller høyreekstreme i Norge, men vi er heller ikke VANVITTIG åpenhjertige. Som en vestlig nasjon har vi de siste ti-femten årene blitt indoktrinert i et system som fronter skepsis til spesielt Islam, primært gjennom media og mektige politikere. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er essensielt å spørre seg selv hvorfor man har innvandrere. Det stemmer, men det er jo også essensielt å spørre seg selv hvordan man skal behandle innvandrere. Jeg ser på dem som gjester i mitt hus. Dersom de kommer inn her og bringer kriminalitet inn i mitt "hus", fortjener de ikke oppholde seg her, og burde returneres på dagen. For dette er mennesker fra andre kulturer og verdensdeler som rent genetisk og etnisk ikke har en rasjonell grunn til å oppholde seg i Skandinavia i utgangspunktet. Men grunnen til at de er her, er primært uro og konflikter i eget land, eller et høyere lønnsnivå (i mye større grad polske og balkanske argumenter). I flere av disse konfliktene er skandinaviske land i stor eller liten grad involverte, og "påtvinger" følgelig en stor emigrasjon fra for eksempel Afghanistan. Vi er ikke i Afghanistan og dreper sivile, vi kjemper en krig mot Taliban, hadde ikke vi vært der, hadde emigrasjon vært særdeles høyere grunnet det ultra-autoritære styret til Taliban. Jeg kan akseptere en asyl-innvandring fra ikke-vestlige land, dersom de har gode grunner for dette, men dersom de bryter loven er de ikke noe vi ønsker i vårt land, og de burde kastes på hodet ut for å misbruke asyl-lovverket vårt. Samtidig er det ofte slik at fremmedfrykt skaper sosiale avvik i form av innvandrerungdom. Hva gjøres med disse? Vi er ikke veldig sosialdarwinistiske eller høyreekstreme i Norge, men vi er heller ikke VANVITTIG åpenhjertige. Som en vestlig nasjon har vi de siste ti-femten årene blitt indoktrinert i et system som fronter skepsis til spesielt Islam, primært gjennom media og mektige politikere. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spørsmål: Hvis noen møter deg med skepsis og kanskje frykt og hat, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spørsmål: Hvis noen møter deg med skepsis og kanskje frykt og hat, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Da vil jeg selvfølgelig møte dem likt. Men da må jeg slå tilbake med samme mynt: Hvis du slipper noen inn i ditt hus, og det viser seg at noen av de er mer voldelige enn dine barn, og kanskje voldtar din familie, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spørsmål: Hvis noen møter deg med skepsis og kanskje frykt og hat, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Kan ikke akkurat si at jeg møter fremmedetniske individer med "frykt", og i hvertfall ikke med "hat". Grunnen til det første, er at jeg ikke har noen grunn til å frykte et fremmedetnisk individ, da jeg lett vil kunne hamle opp med ham om jeg skulle bli truet. Jeg er også så heldig at jeg ikke bor i et område hvor det finnes innvandrergjenger. Så ergo føler jeg ingen "frykt" mot innvandrere på vegne av meg selv, men jeg innrømmer gjerne at at jeg bekymrer meg på vegne av nordiske kvinner, grunnet det økende problemet med overfallsvoldtekter og gjengvoldtekter i Skandinavia etter at multikulturaliseringen tok til. Jeg bekymrer meg også for fremtidens demografi i Europa, da man begynner å se hvor utviklingen går hen i denne sammenhengen; i noen europeiske nasjoner er utviklingen mer alvorlig enn i andre, men det er likevel all grunn til bekymring for oss som ønsker et europeisk Europa også i fremtiden. Når det gjelder "hat", kan jeg si at jeg vanligvis ikke sløser bort min tid på å hate noen som helst. Jeg kan derimot være i mot en viss utvikling, da mine idealer og mine ønsker for våre etterkommere ikke harmoniserer med det våre nåværende styresmakter etterstreber. Jeg har sagt det tidligere, men jeg sier det igjen: Lovlydige, respektfulle innvandrer-individer har jeg ingenting imot personlig. Jeg hater dem ikke, jeg misliker dem ikke som personer, men jeg feirer heller ikke deres tilstedeværelse i Norge. Det jeg motarbeider er fremmedetnisk masseinnvandring som fenomen, både grunnet den økende kriminaliteten dette medfører, som vi bl.a. ser gå utover visse skandinaviske kvinner på den mest grusomme måte, men også p.g.a. min opposisjon til svekkelsen av det nasjonale, svekkelsen av etnisk stolthet kulturell særegenhet, og den multikulturalistiske ideologien som fører til sammenblanding av ulike folk, raser og kulturer, noe jeg anser for å være skadelig for videre utvikling av en sann europeisk sivilisasjon. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spørsmål: Hvis noen møter deg med skepsis og kanskje frykt og hat, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Da vil jeg selvfølgelig møte dem likt. Men da må jeg slå tilbake med samme mynt: Hvis du slipper noen inn i ditt hus, og det viser seg at noen av de er mer voldelige enn dine barn, og kanskje voldtar din familie, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Spørsmålet mitt er egentlig om disse menneskene blir utstøtt av samfunnet og at dette kan ha svært negative effekter på hvordan de oppfører seg ovenfor de som anses å være en del av samfunnet. Jeg er rimelig overbevist om at jeg ikke hadde hatt noe større lyst til å voldta, stjele og drepe dersom jeg var svart. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spørsmål: Hvis noen møter deg med skepsis og kanskje frykt og hat, hvordan forholder du deg til disse menneskene da? Kan ikke akkurat si at jeg møter fremmedetniske individer med "frykt", og i hvertfall ikke med "hat". Grunnen til det første, er at jeg ikke har noen grunn til å frykte et fremmedetnisk individ, da jeg lett vil kunne hamle opp med ham om jeg skulle bli truet. Jeg er også så heldig at jeg ikke bor i et område hvor det finnes innvandrergjenger. Så ergo føler jeg ingen "frykt" mot innvandrere på vegne av meg selv, men jeg innrømmer gjerne at at jeg bekymrer meg på vegne av nordiske kvinner, grunnet det økende problemet med overfallsvoldtekter og gjengvoldtekter i Skandinavia etter at multikulturaliseringen tok til. Jeg bekymrer meg også for fremtidens demografi i Europa, da man begynner å se hvor utviklingen går hen i denne sammenhengen; i noen europeiske nasjoner er utviklingen mer alvorlig enn i andre, men det er likevel all grunn til bekymring for oss som ønsker et europeisk Europa også i fremtiden. Når det gjelder "hat", kan jeg si at jeg vanligvis ikke sløser bort min tid på å hate noen som helst. Jeg kan derimot være i mot en viss utvikling, da mine idealer og mine ønsker for våre etterkommere ikke harmoniserer med det våre nåværende styresmakter etterstreber. Jeg har sagt det tidligere, men jeg sier det igjen: Lovlydige, respektfulle innvandrer-individer har jeg ingenting imot personlig. Jeg hater dem ikke, jeg misliker dem ikke som personer, men jeg feirer heller ikke deres tilstedeværelse i Norge. Det jeg motarbeider er fremmedetnisk masseinnvandring som fenomen, både grunnet den økende kriminaliteten dette medfører, som vi bl.a. ser gå utover visse skandinaviske kvinner på den mest grusomme måte, men også p.g.a. min opposisjon til svekkelsen av det nasjonale, svekkelsen av etnisk stolthet kulturell særegenhet, og den multikulturalistiske ideologien som fører til sammenblanding av ulike folk, raser og kulturer, noe jeg anser for å være skadelig for videre utvikling av en sann europeisk sivilisasjon. Kort sagt: du får dem absolutt ikke til å føle seg velkomne - snarere tvert imot. Jeg påstår ikke at dette har alt å si, men jeg tror vi alle kan være enige om at hvordan vi blir mottatt påvirker oss. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kort sagt: du får dem absolutt ikke til å føle seg velkomne - snarere tvert imot. Jeg påstår ikke at dette har alt å si, men jeg tror vi alle kan være enige om at hvordan vi blir mottatt påvirker oss. Er meget enig. Jeg mener derimot at det ikke er verdt et rødt øre hvordan man blir påvirket. Kriminalitet er kriminalitet, norsk eller ei. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg ser på dem som gjester i mitt hus. Dersom de kommer inn her og bringer kriminalitet inn i mitt "hus", fortjener de ikke oppholde seg her, og burde returneres på dagen.Det er vi som har brakt kriminalitet inn i mange av innvandrernes hus i utgangspunktet. Som for eksempel Afghanistan. Ellers er jeg helt enig med deg i at eventuelle innvandrere ikke skal bedrive vold i Norge i dag. Men det foreligger andre alternativer enn sporentreks utsendelse, som for eksempel forebygging og toleranse. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg ser på dem som gjester i mitt hus. Dersom de kommer inn her og bringer kriminalitet inn i mitt "hus", fortjener de ikke oppholde seg her, og burde returneres på dagen.Det er vi som har brakt kriminalitet inn i mange av innvandrernes hus i utgangspunktet. Som for eksempel Afghanistan. Ellers er jeg helt enig med deg i at eventuelle innvandrere ikke skal bedrive vold i Norge i dag. Men det foreligger andre alternativer enn sporentreks utsendelse, som for eksempel forebygging og toleranse. Vi har jo sluppet dem inn grunnet deres alvorlige behov for "beskyttelse". Dersom de bedriver kriminalitet har de ødelagt deres sjanse, det er vell ingen tvil rundt tema at høyere kriminalitet blant innvandrere i Norge skyldes slakke straffer. Dersom staffen var deportering, ville det ført til lavere kriminalitet. Forøvrig; forebygging og toleranse er reservert for nordmenn alene, innvandrere kom hit fordi de trengte beskyttelse, hadde de ikke hederlige intensjoner er de ikke velkommen, slik er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå