Mathias09 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg skal kjøpe en 40 hk Tohatsu 2-takt. Jeg vet at det er mulig og gjøre om den til en 50 hk, men noen som vet åssen? Har hørt noe om at man fjerner ett par skiver med no innsnevringer i? Fint om jeg kunne fått svart så fort som mulig Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det er sansylighvis en sperre eller et komponent som er byttet iom at det er samme antall kubikk. Å gjette over et forum på dette er "umulig". Men hvis det er en motor med elektronisk innsprøytning så er det nok hjernen. Endret 7. juni 2011 av martin808 Lenke til kommentar
Mathias09 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Dette er en 2004 modell, så sitter gasser på den. Mulig det sitter no slags sperre så den får mindre bensin. Ingen som vet helt konkret? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis det er gasser på den så kan det f.eks være: Bensinintaket, luftfilteret, dysa eller eksosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå