AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Før jeg forklarer må jeg si at jeg synes dette er flaut og jeg føler ubehag ved å starte tråd her. Men jeg må bare få det ut av systemet og spørre dere om jeg overdriver osv. Det er den vanlige greia. Konsert, fest, drikke. Jeg var ute med en mannlig venn. Vi kjenner ikke hverandre kjempebra, men vi har ei felles venninne. Vi har vært ute før og drukket og det har aldri hendt noe lignende før. Vi var begge fulle, men ikke så full at jeg gikk og snubla og slikt. Var klar i hodet. Kvelden hadde vi vært på konsert. Jeg flørtet ikke med han eller ga han noe hint om noe seksuelt. Etter konserten på vei på til en parkeringsplass der vi skulle bli hentet så gjør han det: plutselig kjører han hendene sine inn under klærne mine og berører puppene mine, dette gjorde han to ganger. Før jeg fikk tenke tok han også hånda nedi buksa mi og berørte rumpa. Jeg tok hendene hans vekk med en gang. Dette føltes veldig ubehagelig, og når jeg tenker på det i ettertid blir det verre, kanskje jeg overgeneraliserer men.. Altså jeg skjønner at mange mener dette er ganske uskyldig, og jeg plages ikke sånn kjempemye av det, men jeg ser bare ikke hvorfor han skulle gjøre det. Vet at når noen menn drikker blir de veldig kåte og tenker sex sex sex, men det skal vel ikke gå utover de kvinnelige vennenne deres? De må da klare å holde hendene for seg selv? Grunnet dette vil jeg slite med å gå ut på byen med han mer når jeg vet han skal drikke, jeg vet jo aldri hvor hendene hans tar veien. Det var meninga at vår felles venninne skulle være med, men hun ble syk og ble hjemme, så da ble det kun jeg og han. Jeg er ikke redd han, jeg vet han er snill. Jeg bør nok snakke med han om det. Men vi har alltids bare møtts gjennom vår felles venninne, vi har ingen kontakt på sms/fb/tlf utenom. Overdriver jeg, bør jeg glemme dette, eller bør jeg ta det opp med han at slik aksepterer jeg ikke? Og det er ingen unnskyldning at han er full, jeg har mannlige venner som blir drita fylle men aldri klåete på den måten. Postet av anonym: 19c69236372a1a4d8fa7607b765e30b0 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du overdriver ikke, det er et overtramp, du bør heller ikke glemme det, rett og slett fordi at dere begge antagelig vil ha det som en vegg mellom dere for resten av tiden dere har et vennskaps og/eller bekjentsskapsforhold. Derfor bør du ta det opp med han slik at dere kan få det ut av verden. Hvis han ikke angrer så vet du jo at han kanskje ikke er den beste vennen i gjengen og kan kasseres... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takk for oppriktig svar. Jeg skulle ønske jeg var så modig at jeg hadde turd å ringe til han i dag men det klarer jeg ikke, jeg har nemlig telefonangst og må snakke med personer ansikt til ansikt om "vonde" ting. Det er mulig vi treffes i morgen gjennom et felles arrangement. Jeg håper virkelig det så jeg får snakket med han og får ro med meg selv. Bare jeg klarer å si hva jeg mener og være tydelig. Om han ikke er der, får jeg bare vente til neste gang vi ses, men da er jo mest sannsynlig vår felles venninne der også. Postet av anonym: 19c69236372a1a4d8fa7607b765e30b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Nå vil jeg opplyse om at jeg ringte han, han innrømte at det han gjorde var galt, og forsikret meg om at det aldri ville skje igjen. Så nå er det ute av verden. Han sa han ikke hadde vært så full på lenge, men så sa jeg at han er full er ingen unnskyldning. Uansett det virker som han skjønner at han gjorde noe galt. Og det er nå ute av verden. Postet av anonym: 19c69236372a1a4d8fa7607b765e30b0 5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det der er ikke greit. Av en eller annen grunn så uskyldiggjør samfunnet det at enkelte mannfolk presser seg på damer. Ikke godta dette. Du setter dine grenser og om noen av min art tråkker over dette så skal det ikke avfeies med "mannfolk altså". Godt du fikk ordnet opp med han, men eg ville passet på neste gang han drikker og du er i nærheten. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Ja det er nok sant. Jeg kommer nok til å være ekstra forsiktig en annen gang rundt han, passe godt på ja. Samtidig så vil jeg ikke føle at jeg er "utrygg" sammen med han. Men det gjør jeg ikke. Men virkelig, han beklaga seg og sa det aldri kom til å skje igjen, kan ikke forvente mer enn det? Men mannen er godt voksen og har døtre 6-7 år yngre enn meg, så jeg forventet jo han skulle si det var dumt det han gjorde. Kanskje dette nok er litt mer alvorlig enn det jeg ville tro/innse. Men så lenge det ikke skjer igjen og han sa jo det han gjorde var galt, så er det godt nok for meg. Og jeg som var livredd for svar her som: "at jeg helt sikkert må ha flørtet og hintet frampå om noe", "at jeg var full og sikkert oppførte meg dumt osv og fortjente det". Deilig å være på et voksent forum. Takk. Postet av anonym: 19c69236372a1a4d8fa7607b765e30b0 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nåja, vi er ikke alltid like voksne her inne... Bare se på en av de andre trådene på Siste 24 timer 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Altså, er du krisedritings kan du oppfatte signaler som egentlig ikke er reelle. Det som er unormalt er at fyren er så rett på - og ikke bare prøver å kysse deg. Også merkelig at dette er gjort av en voksen mann - med unger. Det høres mer ut som oppførselen til en i slutten av tenårene som er på tequila-fylla. Postet av anonym: 4bfd335384290364f7e5ff44472f2224 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du overreagerer absolutt ikkje, det der e ikkje heilt måten og gå frem på for og sei det sånn. Ta det opp med vennina di og gjerne med han, sånn oppførsel som det der e uaksepabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå