Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ensomhet, sex, forelskelser..

Anbefalte innlegg

Heisann:) skriver egentlig dette her fordi jeg liker å høre hva andre sier og om det er noen andre der ute som føler det samme..

Jeg er pen gutt, som egentlig ikke burde ha noen problemer med å skaffe seg en kjæreste, er nå 21 år og har ikke vært sammen med en dame på 4 år. Jeg har hatt en del sexs partnere og one night stands, men merker på meg at dette gir meg bare mindre og mindre. Speseilt når jeg er ute å drikke, skjekker jeg opp damer manisk slikt at jeg kan få litt nærhet, Tiltross for at jeg kanskje allerede hadde sex med noen andre dagen før.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle eller føle på dette her, men har et ganske stort behov for nærhet, og føler at jeg er "in a hurry" for å forelske meg... nå er jeg også ganske kresen da men. Ensomhet er ganske vanlig seff, men noen ganger så skjønner jeg ikke hva jeg gjør feil..... jeg er ganske sjernert, og har problemer med å la mennsker komme for nærme meg... jeg liker egentlig ikke å bli for "bundet" til noen.... uansett så leter jeg altid etter en kjæreste, men begynner å insee nå at byen og masse one night stands ikke er "the way to go" noe som egentlig er ganske logisk for mange... hvis det er mange fursterte gutter der ute som føler litt av det samme så er det bare å skrive=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at problemet ditt er, som du selv nevner, ensomheten din.

Som du fullt er klar over, gir ikke "one night stands" noe særlig langvarig nærhet. Du får litt bekreftelse der og da, men på lang sikt blir man sjeldent noen lykkeligere person.

Hadde jeg vært deg, ville jeg satset på å skaffe noen venninner å henge med. Kun vennskapelige forhold, ikke noe sex involvert. På den måten kan du oppfylle litt av det kvinnelige behovet ditt.

Det kan hende at din "frykt" for nærhet kan ha sammenheng med sjenertheten din, og at du av den grunn har blitt redd til å ha mennesker tett innpå deg. Men dette vet du nok bedre enn meg og skal derfor ikke uttale meg som om dette er den egentlige grunnen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...