PaRaNo1D Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har en Sony Ericsson F305 som er låst til Netcom som jeg prøver å låse opp. Jeg følger denne guiden som står på hjemmesiden deres: Skru på telefonen uten simkortTast: [pil til venstre], [stjerne], [stjerne], [pil til venstre] (dvs fire tegn totalt) En meny vil vises. Ett av menyelementene har en lukket hengelås, noter navnet på dette menyvalget. Velg menyelementet med hengelåsen og trykk "Yes". Hvis du valgte ECK er låsekoden 0000000000000000 Hvis du valgte NSCK er låsekoden 2783125780719944 Hvis du valgte NCK er låsekoden 9840951597453332 Tast låsekoden og trykk "Yes". Telefonen er nå klar til bruk https://netcom.no/kundeservice/opertorlas/operatorlas Når jeg skriver inn <**< så får jeg ikke opp noen meny, noen som vet hvorfor? Takker for svar! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har du sjekke om telefonen faktisk er operatørlåst? Prøv og starte telefonen med et SIM-kort som ikke er fra Netcom. Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Har du sjekke om telefonen faktisk er operatørlåst? Prøv og starte telefonen med et SIM-kort som ikke er fra Netcom. Ja selfølgelig, er jo en grunn til at jeg prøver å få den låst opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når jeg skriver inn <**< så får jeg ikke opp noen meny, noen som vet hvorfor? Takker for svar! Mulig at jeg er ute på jordet her, men skal ikke den tastesekvensen være mye lenger? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Når jeg skriver inn <**< så får jeg ikke opp noen meny, noen som vet hvorfor? Det er mange SE-eiere som har slitt med den tastekombinasjonen. Dersom telefonen ikke reagerer så er det bare å forsøke på nytt. Prøv gjerne å taste det inn raskere, og evt. saktere, for å se om telefonen reagerer da. Om det fortsatt ikke går kan du forsøke å ringe Deltaservice. Nummeret finner du på siden du linket til. Endret 6. juni 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har prøvd mange ganger, men funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Ja selfølgelig, er jo en grunn til at jeg prøver å få den låst opp. Hehe, ok. Har bare sett så altfor mange slite med og få opp den menyen på telefoner som egentlig ikke var operatørlåste fra starten av .. Halvparten av F305 som kom ut fra NetCom f.eks var ikke låste. Fant noen tips som gjelder for F305 på en side, skader ikke og prøve. * Simply power on the phone and enter the code directly in standby (with non-O2 SIM)OR * Turn off the left shortcut first go to Menu > Settings > Shortcuts * Disable the new message shortcut on the Left directional key * Then try left ** left for the prompt. * Select 'Network' and then enter the unlocking code. Kilde Endret 10. juni 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå