internet wizard Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) dette er en logg for at jeg og andre kan lære av mine feil og andre ting. jeg bestemte meg for og lage denne loggen for og minne meg selv og andre på hvor farlig og gøy/nødvendig kjøring er i dag. det bgynte med at jeg nesten ble påkørt fra siden i dag da jeg skulle kjøre ut på veien. veien jeg skulle inn på var en forskjørs vei og det var tydelig merket med et vikeplikt skilt. det kom to biler fra høyre (høyre siden var det bra oversikt på. når de hadde kjørt forbi ser alt klart ut og jeg bgyner og kjøre ut på veien. halveis ute på veien så komme det en DIGER rød honda van i va jeg anslår var 100-120kmh i mot meg i 80sonen.(han kommer fra venstre (har ca 35-50m sikt dit) (paint tengning av sitvasjonen kommer snart) pappa (som eier bilen og sitter på under kjøring) roper til meg at de kommer en stor bil i mot oss. jeg ser da at vi kommer til og bli påkjørt vist jeg ikke gjør noe FORT. så jeg trår gassen i bun og bilen spinner løs som om jeg var med i vm i drifting. jeg klarer og holde kontrol på bilen og skrenser/driter in på veien og ungår grøfta med 60-80cm. etter på så kjørte jeg av på nermeste buss stop for og roe ned og tenke over sitvasjonen. etter på kjører vi videre og alt går bra etter dette. påenget med denne påsten er at mennesker som kjører røde store honda van'er bare er drittsekker som bare kjører over fartsgrensen neida påenger er at du aldri skal føle deg for trygg når du kjører og konsentrasjon kan vere super viktig i noen sitvasjoner. mere kommer etter neste gang jeg skal ut og kjøre. ps. må bare skryte av pappa som lot meg øvelsekjøre i corvetten denne gangen. det redda oss fra og kjøre uti grøfta og å bli påkjørt fra siden denne gangen. bilder(ikke av den jeg kjørte men samme mod og farge). Endret 5. juni 2011 av supercz Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Viktig å se flere ganger, å ikke bruke alt for lang tid ut av kryss Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 paint bilde av hendelsen Viktig å se flere ganger, å ikke bruke alt for lang tid ut av kryss leksen er lært Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Å snegle seg ut i kryss er noe mange gjør og det kan fort bli farlig, som f.eks i din situasjon. Har du først bestemt deg for at du skal kjøre så gi litt gass og kom deg inn på veien. Lykke til videre med øvelseskjøring, du har mye morsomt i vente! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Å snegle seg ut i kryss er noe mange gjør og det kan fort bli farlig, som f.eks i din situasjon. Har du først bestemt deg for at du skal kjøre så gi litt gass og kom deg inn på veien. Lykke til videre med øvelseskjøring, du har mye morsomt i vente! de er litt vanskelig med bilen jeg kjørte da utvekslingen var laget for dragraceing. så du kan enten akselerere sakte eller kjempefort. er ikke noen mellomting Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Da burde du kanskje ikke øvelseskjøre med den bilen da. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Da burde du kanskje ikke øvelseskjøre med den bilen da. vist du var 16 og fikk lov og kjøre en corvette, ville du svart nei? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da burde du kanskje ikke øvelseskjøre med den bilen da. vist du var 16 og fikk lov og kjøre en corvette, ville du svart nei? Ja, hadde vært livredd for å krasje bilen.. 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, hadde vært livredd for å krasje bilen.. Man lever bare engang:P Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hadde heller ikke tatt sjangsen å øvekjøre i en slik bil. Den har vel 250-300+++ hk under panseret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå