HighFly Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg sliter med et problem på laptopen min (HP pavilion ze5344). Den har en altec lansing lydkrets som i utgangspunktet funker temmelig greit. Problemet er med lyd på divx filmer. Jeg fant en ac3codec som jeg installerte, men dette resulterte kun i at media player og playa kræsjet. Noen som har noen gode forslag på hvordan dette kan ordnes? Det er jo ikke akkurat noe ukjent problem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 vet ikke hvilken ac3codec du brukte men ac3 filteret på www.dvdrhelp.com's 'tools'-sider funker bra for meg Lenke til kommentar
dc Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 det finnes ei kjekk side, doom9.org hvor du kan finne det du leiter etter, et bra ac3 filter. trykk på "downloads", gå ned til "filters", trykk på "show all filters" og så laster du ned AC3Filter 0.69b. virker det ikke, prøver du Audiofilters. håper det hjalp litt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 For meg funker det å laste ned NIMO codec pack, og BARE installere AC3 codec fra denne. Det er veldig viktig at du BARE installerer denne, for noen av de andre gjør i mange tilfeller at divx'en blir grønn. Lenke til kommentar
HighFly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Da ordnet det seg. Takk så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå