exsods Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei Jeg har skaffet meg en Fjord 21 weekner med Volvo penta AQ271c 5,7l 275Hk. (1989) Startet den først nå i helgen etter vinteren. Den startet med en gang. Men går ikke på alle sylinderene. Skal bytte plugger i morgen. MEN Jeg fant ut att jeg kan svinge 100% til babord men ikke mer en 40-50% til styrbord?? Føles ut som det bare stopper der og ikke går lengre. Hører ikke noen ulyder i servo styringa heller. Hva er galt, noen ide??? Mvh Meg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Sannsynligvis er det endel luft i anlegget som forhindrer full utslag den ene veien, har du sjekket oljenivået i servopumpen/beholderen ? Endret 5. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
exsods Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Sannsynligvis er det endel luft i anlegget som forhindrer full utslag den ene veien, har du sjekket oljenivået i servopumpen/beholderen ? Hei du, takk for svar. Skal se etter dette når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
exsods Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Det ikke noe luft i systeme. Men ser ut som der styre/hydraliken der den er festet på innside. Når dreve står rett. Er ikke styre stage på innsiden rett. Men er ingen hull til justering ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå