protoneedhelp Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Istad støvsugde jeg pcen. Så slo jeg på pcen, og nettet funker ikke. Hva har skjedd? takk på frohånd Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du støvsugde inni maskina?? En støvsuger lager enorme mengder statisk elektrisitet så sjansen er absolutt tilstede for at man tar knekken på ømfindtlige kretser inni en datamaskin. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) du støvsugde inni pc'n?! Endret 5. juni 2011 av supercz 1 Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) du støvsugde inni pc'n?! hva ellers kunne jeg ha gjort for å fjerne all det støvet som er inni pcen? jaja, men har hvertfall løst problemet, hjalp med å restarte pcen Endret 5. juni 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 jeg pleier å støvsuge utenfor viftene for å tømme støvfiltrene, er ikke det bra heller? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Støvsuge utenpå maskinen er helt trygt. 2 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 jeg pleier å støvsuge utenfor viftene for å tømme støvfiltrene, er ikke det bra heller? det er helt safe (jeg kan finnepå og gjøre det selv innimellom Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 du støvsugde inni pc'n?! hva ellers kunne jeg ha gjort for å fjerne all det støvet som er inni pcen? jaja, men har hvertfall løst problemet, hjalp med å restarte pcen Du kan ha skadet et eller annet og fått deg en intermittent feil. Hvis du opplever ustabilitet fremover så veit du hva det skyldes. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvis bare nettet ikke fungerer ville eg anbefalt å sjekke kabelen evt. prøvd en annen kabel. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Overhode ingen ekspert, men man skal altså IKKE bruke støvsuger inni en pc. Sprayboks med luft og Q-tips er det jeg bruker. Bare pass på at du ikke blåser for hardt på viftefinnene da dette kan overbelaste vifta, og pass på at loet fra Q-tipsen ikke ligger igjen ... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvis du har et pci(-e) nettverkskort, så kan det hende det har løsnet og må settes skikkelig på plass. Det skjer av og til med nettverkskortet i PC-en min, ettersom ting ikke heeeelt passer som det skal. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Du bør ikkje bruke støvsuger inn i pc-en for og få vekk støv kan skape statisk elektrisitet, anbefaler helder og kjøpe trykkluft på boks der du kan blåse den reine får kjøpt på fleste eletronikk butikke. skal du blåse reine vifter anbefaler at du helder igjen vifta når du blåser Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tror TS har skjønt dette for lenge siden. Det var forresten ikke bare nettverkskortet som gikk føyka, han opprettet også en annen tråd om at USB ikke lenger fungerte etter støvsugings bravaden. Jeg tipper han har lært leksa. :!: Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Problemet kan også være at han ikke holdt igjen viftene, fordi når viftene roterer kan det skape overspenning og kille hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå