Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

til telenor-folka

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg vet dette ikke er stedet for å poste dette, men jeg hhar tenkt på dette noen dager!!!!!

skjekk dette!:

Telenor: "mye raskere internett for 349,-"

ok, mange tenker "waw, dette frister meg, tenk om jeg får det så billig!!!!!!"

men jeg har det, og jeg skal si dere det: JEG ER VILLIG Å BETALE 2000 kr, for å skifte fra telenor!!!!! "Mye raskere internett for 349 ,-" sleik meg bak!!! Kan dem ikke tenke at det nesten ikke finnes folk som har "svakere" internett enn 704/128 MBPS?

Da jeg ringte telenor, for å bestille det, tenkte jeg også, det er billig, men en GB PER MÅNED!!!!! jeg skjekket loggen for forrige måned(altså en måned etter at jeg hadde bestilt 704/128 mbps 1 bm/mnd og vet du hva jeg hadde lastet ned 27 GB!!!!!

Jeg bare ville få dette ut av hodet, og er veldig lettet for å å få dette ut av hodet!!!! som sagt: jeg er villig for å betale 2000 kr for å bli kvitt telenor.....

takk for denne omgang!!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tar nok vann over hodet når du sier: "det finnes nesten ikke brukere med svakere internett enn 704/128"

Tenk deg litt om, det er faktisk mesteparten av den norske befolkning som fortsatt kjører modem (eller ISDN), iallfall foreløpig.

Jeg har heller ikke så mye til overs for Telenor, men du godtok betingelsene når du tegnet avtalen. Det er ikke deres feil at denne linja ikke holder til ditt bruk. Da burde du velge/ ha valgt en annen isp.

Lenke til kommentar

vel.. så skift fra telenor da å ikke klag.. hadde du lest avtalen så står det faktisk at du kan si opp avtalen og betale 1000,- så hvis du er villig til å betale 2000 kan du gi de andre 1000 til meg som ga deg denne informasjonen!!

Lenke til kommentar

Egentlig er Telenor greie folk... Husk at det bare er et tilbud til folket. Folket må ikke si ja... Det finnes andre leverandører. Det vet Telenor også, men de håper på at med tilbudet deres vil de selge. Kanskje de gjør det - kanskje ikke. Det kunne ikke brydd meg mindre. De som har kjøpt Telenor Nye ADSL viste om at det var nedlastingssperre på ADSL-abbonementene før de kjøpte det. Da vil jeg heller si at de som klager nå i ettertid er dumme... Ja. Dere burde vite om det!

Dessuten må du tenke på hvor mange millioner Telenor har brukt for å legge kabler og telefon-nett tilgjengelig for folket. Uten Telenor hadde vi verken hatt ADSL eller mobiltelefon-nett.

Selv om priser/løsninger er dårlige må du som sagt ikke velge Telenor. Du har friheten til å velge Tele2/Bluecom/NGT/FirstMile/++++

Jeg hater ikke Telenor, men jeg velger heller andre leverandører. Det er forskjellen....

Lenke til kommentar

hehe telenor har hatt eindel desperate forsøk på å få oss tilbake etter me fekk lyse.

Eg seier kvar gang til selgaren, "kva ville du hatt av 10mbit full duplex og 15ms til battlenet for 450kr månaden eller 384/128kbit half duplex og 250ms til battlenet for 450kr månaden?"

Dei blir alltid enig med meg og legger på. Men det blir liksom aldri slutt?!!?!!

Er det nokon måte eg kan stenge ute diverse telefonnummer sånn at dei slutter å ringe?

Lenke til kommentar

Dessuten må du tenke på hvor mange millioner Telenor har brukt for å legge kabler og telefon-nett tilgjengelig for folket. Uten Telenor hadde vi verken hatt ADSL eller mobiltelefon-nett.

Telenor som AS har ikke byggd landet, det var det Televerket som gjorde.

Og de pengene ble stort sett bevilget av stortinget og betalt igjenom skatteseddelen.

Lenke til kommentar
Egentlig er Telenor greie folk...

Ja, da kan jeg fortelle deg at du er en av de heldige, sjekk dette:

-Min mor måtte betale 2000 ekstra for utenlandssamtaler hun ikke har ringt, i arbeidstid, altså det ble bevist.. men Telenor nektet plent, det måtte betales! (Og ikke kom her med noe "gå til sak" og alt det der, vi er ikke så priveligerte at vi har en tusenlapp eller to til overs hver måned).

-En på jobben fikk en regning på over 4500 kr, der 4000 av de var oppringninger til sex-tlf, det også i arbeidstid, det viste seg i imidlertid at det var personsvareren som hadde ringt opp, et utenlandsk selskap hadde plukket opp nummeret og lagt inn en automatisk opprigning (dette er faktisk mulig, det finnes mange med dette problemet, ikke legg igjen nr ut på nettet!). Uansett, telenor nektet også her...

Jeg kan fortsette og fortsette, jeg selv måtte ut med litt over 1000 jeg ikke hadde ringt for...

Nei, gi F.. og boikott Telenor, NextGenTel, Tiscali, PG osv... de er billige de,

og ingen telefonreklame heller!!!! Go PG!!!! BILLIGST!! Gleder meg til dere får ADSL!!!!

Og når det nå skal nevnes, både Tiscali og NextGenTel får daglig flere Telenor-Ansatte på kundelistene sine...Tro meg...!! Får det på førstehånds info...

Lenke til kommentar

Nå tror jeg dere som disser telenor må begynne å tenke dere om på hva dere skriver her.. vet dere egentlig hva dere snakker om?

Det han skrev om at uten telenor ville vi ikke hatt ADSL og mobiltelefon nett er SANT, og hvis dere ser på adsl, så har bredbåndsfabrikken prøvd seg, åssen gikk det med dem? jo de gikk KONKURS rimelig kjapt!!

ingen av de andre konkurrentene til telenor har penger og nok erfaring til vedlikehold og drift av slike nett som Telenor har bygd opp, og Televerket i sin tid er faktisk da Telenor i dagens tid!!

Så jeg vil si meg veldig enig i at uten telenor ville vi ikke vært der vi er idag med mobilnett og adsl nett.. Det er ikke tull i det hele tatt...

TENK DERE OM!!!

Lurer på hvorfor alle disser telenor, hva skulle vi gjort om ikke telenor med sitt nettverk hadde vært her under all lynnedslagene vi har nå? vi hadde vært sjangseløse!! ingen konkurrenter har så BRA feilmelding som telenor, og på langt nær like seriøse og profesjonelle!!!

Tenk på den dere!!

Lenke til kommentar
Egentlig er Telenor greie folk...

Ja, da kan jeg fortelle deg at du er en av de heldige, sjekk dette:

-Min mor måtte betale 2000 ekstra for utenlandssamtaler hun ikke har ringt, i arbeidstid, altså det ble bevist.. men Telenor nektet plent, det måtte betales! (Og ikke kom her med noe "gå til sak" og alt det der, vi er ikke så priveligerte at vi har en tusenlapp eller to til overs hver måned).

Heldigvis er det ikke sånn at dere må "gå til sak" for å slippe å betale.

Det er telenor som må "gå til sak" for å få inn pengene. Mer korrekt: Inkassobyrået må gå til sak i forliksrådet. Og den taper de hvis dere har bevis.

På den andre siden, slaskene trenger ikke gå til sak for å sperre telefonen din =

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...