oyfug Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 tenkte å lage en tråd om custom rom til LG optimus 2x, hvilke dere bruker og hva dere syns er best. selv har jeg prøvd CM7, MoDaCo, BlazingDragon og Slick2X-F som jeg bruker nå. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hva med å fortelle kort dine erfaringer med de du har prøvd? Positive/negative sider med dem osv.. Har ikke innstallert noen custom rom på LG optimus 2x enda så fint å høre andres erfaringer.. Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 android 2.3.4 er ikke bra enda, veldigt treigt. gjelder både CM7 og slick2x-G. norsk er ikke på 2.2.2 ikke de som jeg har prøvd ivertfall, men utenom det så er jeg vedlig fornøyd, veldig kjapt. holder på å finne ut hvordan man får disse aminasjonene nå: Lenke til kommentar
jlysholt Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har prøvd CM7 og MoDaCo. Førsteinntrykket mitt var at cm7 var det beste (2.3 versjon), men fekk ikkje tappe funksjonen til å fungere. Tappe frem, tilbake, opp eller ned, endring av sanger etc, eg bruker denne funksjonen masse så eg gjekk over til MoDaCO. Er relativt fersk når det gjelder custom rom, så har ikkje fått forska så masse enda. Egentlig ikkje fornøgd med noen av desse roma, syns det legger litt for masse, får ikkje den kvalitetsfølelsen eg er ute etter. Hadde HTC desire HD før, brukte gingerbread, hadde mer kvalitetsfølelse med den. Eks: Om eg skal legge til en widgets, så tar det for lang tid. Også brukt lanchpro appen, fungere ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå