AnomymBruker123 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei.. Skal ha kjemi 2 muntlig eksamen, og sitter å ser gjennom forsøkene vi har gjort. Har dere noen formening om hva som typisk kan bli gitt som forsøk? Jeg føler at titrering og bestemmelse av konsentrasjoner tar for lang tid. Men at enkle påvisningsreaksjoner og sånt lett kan gjennomføres.. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei.. Skal ha kjemi 2 muntlig eksamen, og sitter å ser gjennom forsøkene vi har gjort. Har dere noen formening om hva som typisk kan bli gitt som forsøk? Jeg føler at titrering og bestemmelse av konsentrasjoner tar for lang tid. Men at enkle påvisningsreaksjoner og sånt lett kan gjennomføres.. Hva tenker dere? Kanskje de kan spørre om du kan forklare hvordan du gjennomfører en titrering, uten å nødvendigvis gjennomføre en? Lenke til kommentar
AnomymBruker123 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Hei.. Skal ha kjemi 2 muntlig eksamen, og sitter å ser gjennom forsøkene vi har gjort. Har dere noen formening om hva som typisk kan bli gitt som forsøk? Jeg føler at titrering og bestemmelse av konsentrasjoner tar for lang tid. Men at enkle påvisningsreaksjoner og sånt lett kan gjennomføres.. Hva tenker dere? Kanskje de kan spørre om du kan forklare hvordan du gjennomfører en titrering, uten å nødvendigvis gjennomføre en? Ja, for all del.. Forklare hva det er og brukes til, hvor vi har de forskjellige løsningene, titrerkurver etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå