Marianne85 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg er veldig glad sketsje-show og lurer derfor på om noen har tips til show jeg må se. Er fra før av veldig glad i Armstrong and Miller, Little Britain, Catherine Tate show, SNL og selvsagt Monty Python. På forhånd takk for tips:) Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er veldig glad sketsje-show og lurer derfor på om noen har tips til show jeg må se. Er fra før av veldig glad i Armstrong and Miller, Little Britain, Catherine Tate show, SNL og selvsagt Monty Python. På forhånd takk for tips:) Sketsj-show? okey... [email protected] Idag 19.00. Ta med din egen pai. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) That Mitchell and Webb Look Harry Enfield har vært involvert i mye bra, selv om det til tider kan bli litt vel britisk-internt. Endret 12. juni 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Marianne85 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Takk for tips, Isbilen:) Har ikke hørt om noen av dem før, men det høres ut som min type humor! Adogg: Beklager om jeg skrev det feil Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Big Train The Mitchell and Webb Situation Is It Bill Bailey? A Bit of Fry and Laurie Alas Smith and Jones Smack the Pony Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Takk for tips, Isbilen:) Har ikke hørt om noen av dem før, men det høres ut som min type humor! Adogg: Beklager om jeg skrev det feil Burde også nevne Paul Whitehouse i samme slengen, samarbeidspartner av Enfield ved mange anledninger. Johnny Depp kalte ham en gang den beste skuespilleren han hadde sett. Sjekk ut The Fast Show. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 KLM er nok norges beste fra litt tidligere tilbake i tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå