DarrenShan Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 hei, hva synes dere om denne pc-en: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=629039#extra jeg ønsker å få mest mulig for pengene, uten at det går voldsomt ut over ytelsen. derfor tenkte jeg det ville være bra med amds nye fusion prosessor og nyeste generasjon grafikkort. er det noen som vet hvordan dette grafikkortet yter? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 6310 holder fint til HD film etc men klarer kun veldig gamle spill, les. Doom 3 o.l. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Enig med vidarkri der, ikke mye å skryte av det skjermkortet der. Hvor mange kroner vil du legge i en bærbar da som kan dra nyere spill? Lenke til kommentar
DarrenShan Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 hva med minecraft på laveste nivå? skal ikke spille til vanlig, men skal reise snart, så det blir nok noen timer. ellers skal den bare brukes til å lese aviser, word, notepad, powerpoint og musikk, kanskje film. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg kjenner ikke til Minecraft, og det requirements jeg har funnet er litt ulne så det kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå