lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei sann.. Jeg er på utkikk etter en ny pc, det jeg skal bruke den til er stort sett musikk, og bilder, mulig den blir brukt til spill som Minecraft, og lignende.. Skal kjøpe windows 7 tenkte jeg.. Jeg tittet egentlig litt på komplett.no, og fant denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 Er dette en grei maskin til mitt bruk? Har den potensiale til å bli oppgradert siden?? Uten å måtte bytte alt for mye på engang?? Jeg har tenkt til å koble den til tv skjermen, via HDMI, altså, skal ikke brukes noe pc skjerm på den. Mvh Lasse Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har denne pcen selv og vil si at du ikke bør kjøpe den. Den holdt seg rask og bra i ca 1 år før den klikka helt. nå funker den bare til Facebook Word osv... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) noen andre tips til en bra pc da?? Hvordan er f.eks MSI Wind Box DE220? Endret 5. juni 2011 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Har en mac se, en macbook, veldig fornøyd med den, men dama bruker den endel, og jeg kunne tenkt meg en stasjonær pc, som var tilkoblet tv`skjermen, kanskje jeg skal ta en titt på mac mini =), denne kan jo tilkobles tv`skjermen, med trådløs mus og tastatur... Det bør vel funke bra sammens med mine eksterne harddisker som jeg bruker på macbookèn di? Og den bør vel funke fint til bilder og musikk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå