K N Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, Jeg har tenkt til å ta bachelor innenfor informasjonsteknologi, og senere muligens mastergrad. Er snart ferdig med VG3 Påbygg nå, noe som betyr at jeg må ta R1 matte i 1 år nå slik at jeg kan begynne på den "virkelige utdannelsen" min. Mens jeg tar R1 matte skal jeg jobbe en del med det lille firma mitt (utvikle det og skaffe mer erfaring av de teknikerne jeg har) og jobbe 1 år, turnus, så jeg får spart opp litt penger og kunne bwetale div. regninger. Jeg er usikker på hva jeg vil jobbe med, men jeg vet at jeg vil ha varierende arb. oppgaver, selv om hovedoppgaven skal være å utvikle hjemmesider og drive med vedlikehold og support av disse. Jeg har også lyst til å ta kurs slik at jeg kan bli flink innenfor Cisco og kunne vedlikeholde disse routerne bl.a. Jeg skal være ærlig og si at jeg er opptatt av lønn, men først og fremst vil jeg leve opp til det jeg anser som drømmen min, og har hatt lyst til dette i flere år. Har en del år med erfaring av å utvikle samt vedlikeholde hjemmesider, men likevel mye å lære (det har vel alle, hehe). Hvordan tror dere at lønnsnivået innenfor det jeg ønsker å ta utdannelse innenfor (samt kurs) kan være? Er det noen andre kurs dere ville tatt i stedenfor, eller i tillegg? Kanskje noe PHP, MySQL, o.l som kan være bra å ha på CVen? Jeg gleder meg til å bli ferdig med utdannelsen, men jeg vil ta flere kurs som kan hjelpe meg på god vei og gi meg enda mer erfaring. Håper noen kan svare på tråden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå