emwa Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg gikk i år på en sykt bad-ass skol, og ville gjerne bytte skole. Selvfølgelig klarte jeg å sette opp feil skole på 1..valget mitt. Herregud! Fristen var 1.juni for å omgjøre rekkefølgen på ønskene sine . Og nå er det 5.juni. Jeg er sååå lei meg nå!! Alt går i vasken med meg! Det verste er at jeg veet at jeg hadde kommet inn på denne skolen også faen. Jeg har 5 i snitt faktisk.. dette er utrolig leit! Tror dere jeg får noe sympati his inntakskontoret, slik at jeg får en til sjanse?. Noen som har erfaringer med dette fra før? Den skolen jeg eegentlig vil inn på er på 2. plass på ønskene mine... mens på 1. har jeg en jeg egentlig ikke vil inn på i det hele tatt! Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du ringer på mandag og forklarer deg. Du må ha flaks, men det har skjedd før. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da jeg skulle begynne på videregående mistet jeg utover sommeren lysten på førstevalget. Det ordnet seg helt fint, men jeg husker ikke helt hvordan. Vil man ikke få andrevalget hvis man takker nei til første? Ring og hør. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei, det er ikke slik. Takker man nei til førstevalget får man ingen skole. Det må ordnes slik at den skolen du vil inn på står på 1. plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå