mitle Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei Organisasjonen jeg jobber i skal selge blomster , og jeg har påtatt meg jobben ved å skaffe de. Men når jeg søker på google kommer det ingenting.. Så lurte på om det var noen her som vet hvor jeg finner de? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Interflora, euroflorist etc etc? Lenke til kommentar
mitle Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Interflora, euroflorist etc etc? joa, men tenkte på de som leverer til blomsterbutikker. Lenke til kommentar
myrvoldmartin Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Blomsterringen Blomsterringen er en av de mest kjente engros bedriftene, men du finner sikkert flere ved å søke på google etter blomsterengros. Hvor i landet skal dere selge? Vil ikke anbefale å selge blomster i store byer, for der har du ikkje kjangs å konkurrere med større butikker på pris. PS: det kan jo være en mulighet for dere å gå inn i en franchise-kjede slik som Floriss, men da må du ha AS Endret 25. juni 2011 av myrvoldmartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå