mrmattis Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Jeg har nylig innstalert Kazaa Lite, for å finne igjen noen gamle slagere til en "utdrikningslag-cd". Hvorfor er hastigheten så lav ved Download ? Jeg har bredbånd (768) fra upc, men download ligger jo rundt isdn hastighet :x Hvis jeg er heldig så får jeg 20 kb/s. Jeg er newbie i henhold til bruk av Kazaa, så er det noen som har noen tips for å øke download hastigheten ? Eventuelt hva er viktig å stille inn/kontrollere ved download ? Mvh, mrmattis Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 fordi du laster ned fra folk med variernede upload... evt kan find more sources hjelpe deg. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 det har mye og si hvor stor hastighet den du laster ned fra har Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 det har mye og si hvor stor hastighet den du laster ned fra har Jepp, det stemmer. Hjelper ikke så stort mye om den personen du laster fra kun har 56k modem, eller om det er veldi mange flere brukere som laster fra samme person som deg. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Takk for svar. Det vil altså si at jeg må laste ned fra personer med høyest mulig "bandwith" ? mrmattis Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Takk for svar. Det vil altså si at jeg må laste ned fra personer med høyest mulig "bandwith" ? mrmattis Helt korrekt, sorterer alltid etter bandwith selv. de sjeldne gangen jeg bruker kazaa! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Mener å huske fra Kazaa at du kan høyreklikke på downloaden og så velge en "Find more sources for download". Muligens må du gå inn i Options først å stille off Max ant. downloads fra default til 8 eller høyere. Å så er det kommet mange utgaver av Kazaa. Kazaa Lite ellr K++ er bedre enn den vanlige utgaven. Utg. 2.4.0 er vel den nyeste. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det lønner seg å bruke "search more" funksjonen slik at du får flest mulig kilder du kan laste ned fra før du starter download. Sett også igang programmet Speed Up som følger med Kazaa Lite. Dette gjør at du kan laste ned fra flere kilder enn vanlig på engang. Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det lønner seg å bruke "search more" funksjonen slik at du får flest mulig kilder du kan laste ned fra før du starter download. Sett også igang programmet Speed Up som følger med Kazaa Lite. Dette gjør at du kan laste ned fra flere kilder enn vanlig på engang. Fant ikke programmet "Speed Up" (har nyeste versjon av Kazaa Lite K++). Det var imidlertid noe som heter Kazupernodes - noen som vet hva dette er for noe?? :-? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruk speed-up funksjonen .... auto "search more" Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hallo igjen En annen ting når det gjelds Kazaa Lite. Har prøvd å laste ned noen melodier de siste dagene og alle har vært bare ulyder. Flere som har opplevd det samme?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg