Danniiel Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Nå har jeg fått kobla til ny strøm forsyning. men de funker faen ikke, dataen slår seg på men der skjer ingenting, kan de ha noe med att jeg tok ut batterie? takk for svar FORT... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Har du husket alle kabler nå? Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Har du husket alle kabler nå? Japp, tror det 8pins kontakt elns + den 24? Er vell ikke mer fra strøm forsyningen som skal i ? Alt de andre var koblet til fra før av.. Så de blir vell til att jeg ringer Dustinhome.no og sier det ikke funker, om jeg ikke får det til._. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som vet hva probleme kan ver ? eller er hovudkorte ødelagt?.... Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 du har vel festet batteriet på igjen? Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 du har vel festet batteriet på igjen? japp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå