Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det "greit" med voldtekt?


Anbefalte innlegg

Veeeeeeel...

 

Om jeg og dama hadde f.eks. vært de to siste menneskene på jorda, og hun var lesbisk som faen...

 

Da hadde det blitt voldtekt HELE DAGEN LANG

Ta det helt med ro, om en ulykke inntreffer og menneskeheten er i ferd med å dø ut, kommer du til å dø ut lenge før du er sistemann på jorden. Men om det er noen trøst, kommer du til å leve lenger enn Thelomen, som synes jenter er usympatiske som ikke gidder å bli voldtatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men om det er noen trøst, kommer du til å leve lenger enn Thelomen, som synes jenter er usympatiske som ikke gidder å bli voldtatt.

 

Jojo. En stakkar må få lov til å gjøre seg ferdig, sant.

 

Uansett er det jo interessant å se dette i perspektiv av det som har stått i nyhetene i det siste, om "de nye voldtatte".

 

Hvor konklusjonen, veeeeldig diplomatisk presentert, blir at om både gutten og jenta er fulle så er det ALLTID jenta som blir voldtatt.

 

Jeg føler at hjernen min blir voldtatt når jeg leser slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men om det er noen trøst, kommer du til å leve lenger enn Thelomen, som synes jenter er usympatiske som ikke gidder å bli voldtatt.

 

Jojo. En stakkar må få lov til å gjøre seg ferdig, sant.

 

Uansett er det jo interessant å se dette i perspektiv av det som har stått i nyhetene i det siste, om "de nye voldtatte".

 

Hvor konklusjonen, veeeeldig diplomatisk presentert, blir at om både gutten og jenta er fulle så er det ALLTID jenta som blir voldtatt.

 

Jeg føler at hjernen min blir voldtatt når jeg leser slikt.

Å vær så snill, ikke vær så jævla politisk korrekt. Hadde en jente voldtatt meg hadde jeg blitt overlykkelig, og det hadde du og, i likhet med 99,999998 % av verdens mannlige befolkning. "En stakkar" må forøvrig ikke få lov til å gjøre seg ferdig, hvis du holder på så lenge at dama faktisk blir lei, så har du åpenbart et problem, enten fysisk eller psykisk, og å tørrpule dama til hun får friksjonsskader vil ikke løse det.

Lenke til kommentar

Du hadde ikke blitt lykkelig, for da hadde det nok ikke vært voldtekt heller.

 

Nå må ikke du blande veldedighetssex og voldtekt.

Dere skjønner da hva jeg mener? Det er vanskeligere for en jente å voldta en gutt, da gutter har mer lyst på sex enn jenter, og har ikke de samme kravene for hvem de har sex med heller. Klart det finnes jenter som ligger rundt med alle, men tror det finnes få som faktisk blir glade om noen røsker dem med seg til en bakgate og tar dem, slik de fleste menn ville blitt. Kan ikke forklare hvorfor det er sånn, er langt fra noen ekspert på den kvinnelige psykologi, men det er vel ikke akkurat noen hemmelighet.

Lenke til kommentar

Du generaliserer til de grader. Ikke alle er som deg, har samme sexdrift eller standard til utseende som deg. Ikke alle gutter ligger rundt med alle, ikke alle gutter blir glade over å bli røsket inn i en bakgate og tatt. Du kan ikke forklare hvorfor det er slik, fordi det ikke er slik.

Lenke til kommentar
Dere skjønner da hva jeg mener? Det er vanskeligere for en jente å voldta en gutt, da gutter har mer lyst på sex enn jenter, og har ikke de samme kravene for hvem de har sex med heller. Klart det finnes jenter som ligger rundt med alle, men tror det finnes få som faktisk blir glade om noen røsker dem med seg til en bakgate og tar dem, slik de fleste menn ville blitt. Kan ikke forklare hvorfor det er sånn, er langt fra noen ekspert på den kvinnelige psykologi, men det er vel ikke akkurat noen hemmelighet.

Så om eg hadde tatt deg med makt, skremt vettet av deg, røsket deg med inn i ei bakgate, holdt deg fast og kjørt kjeppen min inn i deg så hadde du vært overlykkelig over å få deg noe?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så om eg hadde tatt deg med makt, skremt vettet av deg, røsket deg med inn i ei bakgate, holdt deg fast og kjørt kjeppen min inn i deg så hadde du vært overlykkelig over å få deg noe?

Selvfølgelig.

 

har ikke de samme kravene for hvem de har sex med heller.

 

 

 

Så. Alle gutter er i grunn biseksuelle og vil bare ha all sexen de kan få?

edit: Og jenter liker vel egentlig ikke sex, sant?

Endret av bazukh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan man er som person og hvordan man reagerer på det motsatte kjønns sexdrift er jo veldig forskjellig.

 

Men sakens kjerne er som følger:

Så lenge sex foregår på frivillig basis for BEGGE parter så er det IKKE voldtekt.

 

Hva hver og en tenker rundt dette er jo ikke så veldig interessant, men må si mye av det jeg leser i tråden her er skremmende. Hvis alderen i profilen til de som skriver her stemmer så er jeg faktisk litt målløs...

 

Noen ganger så må vi mannfolk ta av oss rustningen og rulle inn snabben og tenke oss om ett par ganger før vi kler på oss igjen.

 

Jeg forstår at mannfolk kan føle seg lurt og bedratt når man har blitt utsatt for en "luremus", men det gir oss uansett ingen rett til sex med personen. Skal det ikke mer til for å gjøre en mann om til en voldtektsforbryter, så bør man gå og finne seg en løkke man kan dingle i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spessielt på fylla kan det være vanskelig og vite om akkurat jenta samtykker.

Noen jenter er vandt med å gjøre lite i senga og dersom personen ikke sier nei eller prøver og fjerne en befølende hånd går man ut fra at personen liker det(eller ikke minst hvis personen ikke forsøker og stoppe et på noe vis).

 

Det kan f.eks være søvnig men ikke akkurat sovende.

 

Hvis ikke begge er i humøret, er det ikke hjelpende da den ene popper spørsmålet(seff gutta må det være - for at en jente popper ett slik spørsmål er lik 0); skal vi ha sex - før den andre personen egentlig vil ha sex - det demper stemningen enda mer...

 

For en liten stun siden rota jeg med en jente, - hun hadde skadet foten sin så jeg hjalp henne i en seng til veninna hennes. Vi fortsatte og rote litt da jeg hadde fått henne i seng der hun skulle sove den natta. jeg befølte henne - men hun sa ikke noe på det så jeg gikk ut ifra hun likte det.

Etterhvert gikk det til at jeg slikket henne (og som gutta kjenner til kan det være litt vanskelig å få boner da man er full og det er mørkt -i allefall en ting man må arbeide litt for) jeg tenker effekten dabbet litt av da jeg måtte jobbe med meg selv prøve og få den opp.

tror hun ble litt lei og virket litt overasket på hva som foregikk enda det virka som hun var med.

Faen jeg var sikker på at hun var med også får man slik midt i trynet- det er da man virkelig lurer på om dette virkelig skjer eller om det er en dårlig drømm.

Enda jeg pratet med jenta litt etter hendelsen og hun sa det gikk greit og at jeg ikke skulle tenke på det -tenker jeg fortsatt på det som om jeg gjorde noe jævelig. Det plager meg fortsatt og jeg har dårlig samvittighet.

 

Jeg kunne tenke meg å vite eventuelt hva jenter mener om dette. Var det feil?

 

Jenter kan være like utsikker å forutsi som fremtiden noen ganger (ikke noe vondt ment), men er ikke lett og være gutt til tider i slie situasjoner (der man ikke får noe konkret svar på samtykke ,men en antydning til)...

 

Ble litt dårlig formulert dette, litt søvnig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spessielt på fylla kan det være vanskelig og vite om akkurat jenta samtykker.

Noen jenter er vandt med å gjøre lite i senga og dersom personen ikke sier nei eller prøver og fjerne en befølende hånd går man ut fra at personen liker det(eller ikke minst hvis personen ikke forsøker og stoppe et på noe vis).

 

Slik usikkerhet løses lett ved å spørre. Du trenger ikke dra fram en kontrakt som sier "Samtykker til seksuell omgang", men spørsmål av typen "liker du dette?" kan være med på å gi sikkerhet om personen i utgangspunktet er lite responsiv (grunnet sjenerthet f.eks.). Om personen er lite responsiv grunnet alkohol grenser man på hva som er samtykke, og man kan jo da ta en "kanskje litt full nå, men hva med frokost og kos i morgen tidlig?" :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Altså, det var ikke noe poeng :) Syntes bildet var morsomt og det passet inn i emnet.

 

Jeg er imot alle former for voldtekt uansett situasjon, bare så det er sagt. Voldtekt er ALDRI greit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...