lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hei sann.. Jeg spiller endel LA Noire på min xbox 360, og fikk med reedem code når jeg kjøpte spillet, så har den "naked city" case, eller hva det kalles... Og ser det har kommet 1, eller 2 andre også... Og så også inne på markedplace at de har noe som heter: "L.A. Noire Rockstar Pass" til 800MS, hva er dette??? Inneholder den mye stæsj?? Og en annen ting, er det noen måte kan kan gå fritt rundt i byen og utforske?? Siden jeg startet å spille, så har det kommet en ny case hver gang jeg er ferdig med en lissom... Endret 5. juni 2011 av lasse958 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 I den første menyen, der du kan velge "Resume" f.eks, så bla nedover. Da vil du finne "Cases". Gå inn der, og så velger du "Free Roam". 1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 aha, og det har jeg ikke funnet ut selv =) hehe, virket egentlig ganske enkelt.. Da kan man gjøre som man vil i byen da el? Er det noe stæsj man kan samle på? eller lignende da?? eller kun bare surre rundt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du kan gjøre småoppdrag for eksempel. Du kan finne nye minnesmerker, og filmruller. Alt dette gir deg XP. Det er dog bare et visst antall oppdrag på hver. Så hvis du er på L.A Vice, så har du f. eks 7 småoppdrag du kan ta. 1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 ok, da får vi teste ut litt sånn ikveld. hehe, takk for informasjonen =) Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Rockstar Pass skal visstnok være ett en-gangskjøp som gir deg tilgang til all DLC som vil bli sluppet for LA Noire. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 ok, så det har ikke noe å si om jeg kjøper Rockstar pass, selv om jeg har den "naked city" casen?? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nei. Ville helst ha kjøpt Rockstar Pass innen denne kommende uka, før det vil gå opp i pris. Og da koster det vist dobbelt. Du får enda et nytt case hvis du har lasta ned passet, for å så gå inn i spillmenyen til LA Noire å trykke nedlasting på alle DLC`ene du vil ha der. Den andre casen tilgjenglig for nedlasting heter "Slip of A Tounge" og er en homicide-case. Det kommer hvertfall 2 DLC til i sommer, en 21 juni og en til 12 juli. Det kommer sikkert noe mer og, da 2 desker som skulle være med i spillet ikke er der. Dette er rans-divisjonen og en divisjon for bedrageri og sånt(con-men som lurer folk for penger eller til å drepe folk, for å så stikke av). Endret 5. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 hmm, så jeg kan egentlig ikke tape noe på å kjøpe dette passet?? Så hvis jeg kjøper det, kan jeg gå inn i menyen inne på spillet, og laste ned de jeg vil ha?? Kan jeg evt laste ned de jeg vil ha via markedplace også, eller funker det kun via menyen i spillet?? Er det kun caser man kan laste ned, eller gjelder det noe annet også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Man får dresser og sånt også, men det har du nok fra før med tanke på du snakker om pre-order DLC her, eller ting som hvertfall følger med i Nordic Edition. Man kan bare laste ned via spillmenyen, for å få det gratis. Altså hvis du har passet fra før. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 ser jeg evt hvilke dresser og slik som jeg har da?? Så jeg ikke laster ned dobbelt eller noe... hehe Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 I den første menyen, der du kan velge "Resume" f.eks, så bla nedover. Da vil du finne "Cases". Gå inn der, og så velger du "Free Roam". Prøvde dette, gikk inn på "cases" ifra hovedmenyen der, men fant ikke noe "free roam"? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du må så gå inn på en av filmappene. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 gjorde dette også. har tre mapper der, men står ikke noe "free roam" der heller.. står kun de forskjellige casene der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå