hodesleng Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ifølge div artikler er det en eller annen form for stavekontroll på iPad, feks: http://www.teknofil.no/artikler/slik_blir_norske_apple_ipad/88485 Hvordan fungere den? Kan det kobles opp mot forskjellige app'r? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Den fungerer stort sett i alle apper og er den samme som du finner på f.eks iPod og iPhone. En relativt uintelligent mobilordbok med andre ord. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Den fungerer stort sett i alle apper og er den samme som du finner på f.eks iPod og iPhone. En relativt uintelligent mobilordbok med andre ord. Fungerer den i office apper også, f.eks pages? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har ikke den appen så det kan jeg ikke uttale meg om Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Forumet fant det for godt å kræsje etter at jeg hadde skrevet et lengre innlegg, kortversjonen: autokorrektur av typen man har på iPhone (og den som er vist i artikkelen) fungerer fint i alle applikasjoner, har ikke sett noe til røde linjer slik man er vant med fra desktopverdenen når jeg skriver norsk i Pages. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Korrektur med rød strek kommer kun når støttede språk brukes som menyspråk. Norsk er ikke støttet. Fryktelig tungvint å måtte skifte til engelsk menyspåk om en skal skrive mail på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå