Gå til innhold

[Løst] spotify betaler seg selv

Anbefalte innlegg

kjøpte spotify unlimited for mai månden. og da jeg sjekka nettbanken min var 49 kr trukket til spotify for en ny mnd for unlimited. er ikke intresert i det. så hvordan stopper jeg det på spotify.com?

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte spotify unlimite4d for mai månden. og da jeg sjekka nettbanken min var 49 kr trukket til spotify for en ny mnd for unlimited. er ikke intresert i det. så hvordan stopper jeg det på spotify.com?

antar her en plass https://www.spotify.com/no/account/subscription/

slet litt med det selv en gang i tiden

takker og bukker.

ble litt irritert at det den automatisk betaler seg selv for neste månde. ;o pga slik jeg forstod det så betalte man selv kunn for 1 månde i slengen. det er jo frekt at det ikke er opplyst slik. men fint at jeg fikk stoppa det. ellers hadde jeg komment til å lurt på hvem jeg donerer en 50 lapp til hver mnd oO

Endret av 1915
Lenke til kommentar

ble litt irritert at det den automatisk betaler seg selv for neste månde. ;o pga slik jeg forstod det så betalte man selv kunn for 1 månde i slengen. dety er jo frekt at det ikke er opplyst slik. men fint at jeg fikk stoppa det. ellers hadde jeg komment til å lurt på hvem jeg donerer en 50 lapp til hver mnd oO

Kan vedde 49 kroner på at det står i vilkåra du aksepterer utan å lese.

• Liker 1
Lenke til kommentar

oi oi oi. snakk om kritikk bare for det. uansett har fått stoppa det og fjerna betalingsopplysningene.

problem solved!

Det står spesifikt at så lenge du ikke avslutter abonnementet så vil du automatisk bli trukket hver måned ;) (står på "din side" på spotify.com, og regner med det står i vilkårene også) Usikker på om det fungerer på samme måte hvis du kjøper i butikk (kode), hvis det er tilfelle er jeg enig at det er litt på kanten

Endret av Deep87
Lenke til kommentar

oi oi oi. snakk om kritikk bare for det. uansett har fått stoppa det og fjerna betalingsopplysningene.

problem solved!

at du fikk så mye kritikk kommer du til å huske lenge, og dermed lese hva du faktisk kjøper i fremtiden =) hos spotify kjøper du et abonnement, og det vil automatisk fornye seg om du ikke foretar deg noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...