Gå til innhold

Tror dere på et tidligere liv?

Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Kom over denne artikkelen:

Angst kan skyldes at du ble voldtatt i tidligere liv

...Og ryggplager at du ble knivdrept.

I artikkelen leser vi om en lege som tilbyr pasientene sine hypnose for og gå tilbake til tidligere liv.

Dette er ikke et ukjent fenomen, at folk under hypnose mener dem ser tilbake til et annet tidligere liv, og barn har ofte blitt observert med minner fra tidligere liv.

Jeg vurdere og prøve dette, og lurer på om det er noen andre her inne med erfaring med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har absolutt ingen erfaring, men i og med all energien vår kommer fra sola og all denne energien (unntatt litt varmeenergi som forsvinner ut igjen) resirkuleres kan det jo godt tenkes at reinkarnasjon stemmer.

Hva i all verden har energi fra sola med dette å gjøre? All energien kommer forøvrig ikke fra sola, det er lagret massive mengder varme i jordens indre, fra når planeten ble til.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tilhørighet i noen relegion, men, ja, jeg tror på et tidligere liv. Riktignok tror jeg absolutt ikke at det finnes noen fysisk eller psykisk tilknytning til det.

Edit: Forøvrig virker det veldig interessant, og jeg kunne godt tenke meg å prøve. :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tilhørighet i noen relegion, men, ja, jeg tror på et tidligere liv. Riktignok tror jeg absolutt ikke at det finnes noen fysisk eller psykisk tilknytning til det.

Edit: Forøvrig virker det veldig interessant, og jeg kunne godt tenke meg å prøve. :)

Hvis det ikke er noen psykisk eller fysisk tilknytning til tidligere liv, hvordan kan du da si at det har vært et tidligere liv? :D

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er noen psykisk eller fysisk tilknytning til tidligere liv, hvordan kan du da si at det har vært et tidligere liv? :D

Forutsett at du har levd tidligere, hvordan skal du din NÅVÆRENDE hjerne ha tilgang til informasjon fra dette livet?

Lenke til kommentar

Hvordan er det da du som har levd tidligere?

Uansett:

- Vi leger kommer til en grense med vestlig medisin. Da er det fantastisk når vi kan tilby pasientene noe mer, sier han til Dagbladet.

Jeg kan tilby det samme til en lavere pris.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Forutsett at du har levd tidligere, hvordan skal du din NÅVÆRENDE hjerne ha tilgang til informasjon fra dette livet?

Jeg tror absolutt ikke på tidligere liv, men hvis du ikke kan vite noe om et tidligere liv, hvordan kan du da snakke om et tidligere liv?

Lenke til kommentar

Jeg tror absolutt ikke på tidligere liv, men hvis du ikke kan vite noe om et tidligere liv, hvordan kan du da snakke om et tidligere liv?

Jeg ser absolutt ingen grunn til at jeg ikke har eksistert tidligere. Det eneste jeg vet er at jeg begynte å eksistere i min nåværende tilstand. Hvorfor skulle ikke en lignende prosess ha forekommet tidligere?

Enhver som praktiserer dette fortjener å bli skutt, og så burde liket bli buret inne..

På tross av at jeg bare tror det er bullshit kunne jeg godt tenke meg å prøve.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser absolutt ingen grunn til at jeg ikke har eksistert tidligere. Det eneste jeg vet er at jeg begynte å eksistere i min nåværende tilstand. Hvorfor skulle ikke en lignende prosess ha forekommet tidligere?

Men hvis det ikke er noen tilknytning til ditt tidligere liv, så er det jo ikke deg som har levd tidligere.....

Lenke til kommentar

Men hvis det ikke er noen tilknytning til ditt tidligere liv, så er det jo ikke deg som har levd tidligere.....

I litt mer åndelig forstand kan det vel godt hende at jeg har vært ei ku?

Lenke til kommentar

At man har levd tidligere liv har et logisk problem til å hanskes med. Ettersom antallet livsformer på jorda har steget siden jordas, og universets, oppstandelse så sier det seg selv at denne syklusen ikke kan ha pågått for altid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...