olsen_1 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, leter etter ny laptop og til all hell så jeg denne i en annen tråd her på forumet: http://www.dustinhome.no/pd_5010596148.aspx? asus n53sv. noen som har testet denne? hvordan er batteri tiden? kan dere som er inne i utviklingen foreslå en bedre maskin enn denne? eller burde jeg bare stille meg i køen hos dustin kunne muligens gå ned ett hakk på oppløsning om prisforskjellen er av betydning, ellers er Asus og disse specca noe jeg er fornøyd med i utgangspunktet var budsjettet 5-6000 kr, men jeg synes denne ser ut som den er verdt gå noen hundrelapper over 6k. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er nok en av de maskinene som gir mest for pengene akkuratt nå. Netonnet har en rimeligere utgave av samme maskin, men da får man ikke FullHD som jeg absolutt vil foretrekke: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/asus-n53sv-sx513v/150159.3003/ litt svakere CPU og lavere oppløsning, men har bluray. http://www.notebookcheck.net/Review-Asus-N53SV-Notebook.43709.0.html Test av maskinen, gir grei info om batteritider osv, som ikke er noe særlig å skryte av. 2 timer 40min med nettsurfing, eller ca 1 time med full belastning. Riktignok med en kraftigere CPU, men du kommer nok ikke til å få spesielt mye lenger tid med svakere CPU, spesielt ikke på netssurfing som ikke belaster CPU nevneverdig uansett. 1 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 takker - billig sak der. undres på om man kunne høvlet litt mer på prisen ved å finne normal dvd spiller/ brenner og 500gb hdd. blir en av de to tror jeg, kunne forresten ikke se usb3.0 nevnt på nettonet sin pc'n. 850 kroner for +usb3.0 (?) +1800 rmp på hdd +HD +i5 over i3 -blueray -140gigabyte Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Skal være samme porter på de. Om du ikke trenger bluray vil jeg si harddiskhastighet, skjerm og CPU er verdt de 850 kronene etter mitt syn. Kun om du absolutt vil holde budsjettet nede eller ønsker bluray at den andre er grei. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Raskere disk på Dustins modell også. Bestilte på Dustin nå Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 FullHD i seg selv er verdt 850. Vanlig HD oppløsning over 15,6 tommer er altfor lite. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Vurderer denne selv. Høyglans skjerm som har fått litt negativ omtale er det eneste som gjør meg litt skeptisk. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 yep, er enig i at det er verdt det, så det blir nok dustin på meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå