Danniiel Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, kjøpte eit Cooler master Elite 430 for eit par uker siden, så hadde jeg "dataen" inni. Så merket jeg det var for lite.... så jeg bestile meg eit Antec Twelve Hundred. Så jeg skal da selge Cooler master Elite 430 Er det noen som vil kjøpe det ? er ikke vits og sitte med eit helt nytt kabinett som ikke blir brukt så jeg selger det. Pris: bud:) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Les retningslinjene. Kjøp og salg på forumet er forbudt. Bruktmarkedet er en fin plass å starte. Uansett, hvis du kjøpte dette på nett så kan du fremdeles ha angrefrist. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 vist det ikke er lenge siden du kjøpte det, så kan du sende det tilbake *der hvor du kjøpte det* og få pengene tilbake på garantien. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 vist det ikke er lenge siden du kjøpte det, så kan du sende det tilbake *der hvor du kjøpte det* og få pengene tilbake på garantien. 15.04.11 kjøpte jeg det, går vell ikke på garanti da ? :o Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Angrefristen er på 14 dager, og betinger da at varen er i tilsvarende stand som ved kjøp. Garanti er noe annet. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nå selger de jo de kabinettene nye for 349 - 389 kr , så nesten ikke verdt å kjøpe brukt. beste er vel å slenge på bruktmarked.no for rundt 200-250kr om noen kan hente lokalt, eller høre med etpar kompiser. Endret 5. juni 2011 av Skognisse Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 vist det ikke er lenge siden du kjøpte det, så kan du sende det tilbake *der hvor du kjøpte det* og få pengene tilbake på garantien. 15.04.11 kjøpte jeg det, går vell ikke på garanti da ? :o mente å skrive angrefristen Men det du kan gjøre e å skrive en annose å legge det i en butikk, alltid noen som ser på slike. Bare et forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå